Dexter skrev:Her er lua
[album]1368[/album][album]1369[/album]
Passer fint, men jeg har ALDRI sett spesielt smart ut med hodeplagg, bare så det er sagt. Men funksjon er viktigere enn utseende når øra blir blå!

Dexter skrev:Her er lua
Passer fint, men jeg har ALDRI sett spesielt smart ut med hodeplagg, bare så det er sagt. Men funksjon er viktigere enn utseende når øra blir blå!
Bilde kommer nok det Bubbu. På Lillestrømmessa er jeg litt mer i tvil, jeg er så gammel att jeg lærte å ta av meg lua innendørs.Bubbu skrev:Hvor er bilde da Svein2. Alle som har slik lue må ha dem med om de skal på mcmessa på lillestrøm.
All grunn til å glede seg med deg, vil jeg siDexter skrev:Tusenlappene kan fort så bein å gå på når bilen er på verksted...
Lua passer jo fint den :-) Håper du ble fornøyd med den :-)Dexter skrev:Her er lua
Hadde jeg fortsatt hatt Husaberg'en i garasjen hadde jeg helt klart tatt emg en tur ut nå - tross -12 her oppe i høyden.Dexter skrev:Jeg skal ikke ut å kjøre før det er tid for det, men FØR det så skal jeg jo ha visse forberedelser. Jeg har da virkelig ikke tenkt meg ut nå! -20 og masse snø!
Er helt klart en egen tilfredsstillelse når man får til å gjøre servicer og reparasjoner sjøl ja!! Forholdsvis MYE penger å spare er det og!! Tror også en legger ned mere tid og innsats for å finne ut hva som VIRKELIG er årsaken til at feil oppstår når man feilsøker sjøl på eget kjøretøy!!Cbr skrev:Hatt problemer med BMW`n (318i 92 mod) i mange år, ristene ratt symptom. Verksteder skifta skeive bremseskiver i en rekk år, så andre deler. Kom til slutt frem etter 5 år at det hva støtdemperne så lekte ner på deler så gikk sondt å ødela deler så gjorde at bremseskivene ble skeive. Dette fant de først ut etter 20-30 tusen.
Iår brukt 9500.- til nå. Skifta noe av eksos annlegget pga hull. De fant så ut at egentligt hva det det utslitte hjul lageret bakre/høyre så lagde mest lyd, derfor må det skiftes ut og. Åsså sprakk frontruta i ei fine rose.
Verksteder kan ikke stoles på. Ska lære meg mer om det, gjøre ting sjøl + google mer på symptomer.
Ikke gjort noe med mc føreløpig. Tenke kan jeg bestille tid dekkbytte/olje/luftfilter rens til slutten av mars når jeg ikke vet hvordan været blir? Å er det trygt å kjøre ut da, iforhold til salt/sand?
Kanskje jeg finner en høvelig vest på mc-messaMaxTron skrev:Syns vest er en grei måte å samle treffmerker og "venneklubbmerker" NMCU-merket har selvfølgelig fått sin plass, det samme vil MCsiden merke få.
Blir en slags "minnebok" over treff en har vært på og folk en har truffet..
Ivertfall helt sikkert opp til flere plasser som selger vester på messa!!Dexter skrev:Kanskje jeg finner en høvelig vest på mc-messaMaxTron skrev:Syns vest er en grei måte å samle treffmerker og "venneklubbmerker" NMCU-merket har selvfølgelig fått sin plass, det samme vil MCsiden merke få.
Blir en slags "minnebok" over treff en har vært på og folk en har truffet..