Svaret henne kom kontant: Ingen av dem....Globe skrev: "Hvilken MC skal vi ta inn i stua, om du fikk velge: Blåmann eller Silkesvarten?"

Også lurte hun selvfølgelig på hvordan jeg kan klare å løfte opp Silkesvarten i vinkeltrappa vår...

Svaret henne kom kontant: Ingen av dem....Globe skrev: "Hvilken MC skal vi ta inn i stua, om du fikk velge: Blåmann eller Silkesvarten?"
Herlig lyd eg blir jo nesten litt ehh jakuleberg skrev:var nede å plåste liv i sykkelen i dag. utrolig deeeilig![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=2iTMohMEWvk[/video]
Jeg tror nok du har gjordt et klokt valg. Jeg var inne på http://www.corbin.com/" onclick="window.open(this.href);return false; og så de hadde mange fine saler. Også sal for min Blåmann...kuleberg skrev:ja jeg har alerde vurdert, og valgte Corbin fordi jeg kjøper den gjennom norsk butikk, og mest av alt fordi bakenden går helt ned som du ser, istede for å etterlate seg en kant, noe jeg ikke syns er fint når jeg kjører uten sissybar og siden den allerede er litt senka bak og skjermen heller nedover :) Men takk for innspill
Handlet hos mc-utstyr. Di har noen få på lager bare, så er 8 ukers leveringstid. er vel Corbin og Mustang som har størst sortimang av saler, og begge merkene sies å være langt over orginal komfort :)Godtvoksen skrev:Jeg tror nok du har gjordt et klokt valg. Jeg var inne på http://www.corbin.com/" onclick="window.open(this.href);return false; og så de hadde mange fine saler. Også sal for min Blåmann...kuleberg skrev:ja jeg har alerde vurdert, og valgte Corbin fordi jeg kjøper den gjennom norsk butikk, og mest av alt fordi bakenden går helt ned som du ser, istede for å etterlate seg en kant, noe jeg ikke syns er fint når jeg kjører uten sissybar og siden den allerede er litt senka bak og skjermen heller nedover :) Men takk for innspill
Hvilke norsk butikk har du handlet din sal hos?
Jeg kjøpte Mustang sal til Silkesvarten og er veldig spent på å få testet det ut på langkjøring. Jeg sparte ca en tusenlapp på å kjøpe det fra USA i forhold til å bestille det hos MC-utstyr.kuleberg skrev:
Handlet hos mc-utstyr. Di har noen få på lager bare, så er 8 ukers leveringstid. er vel Corbin og Mustang som har størst sortimang av saler, og begge merkene sies å være langt over orginal komfort :)
Det ser stilig ut, men hvordan er det å kjøre med såpass høyt styre?kuleberg skrev: Slik ble det forresten med nytt styre nå :
Det vet jeg ikke enda. Men nå skal det sies at det er ikke så svært som det kan se ut. Intruder'n er relativt liten sykkel, sammenlikned med Dragstar osv, så på bilde så ser det en del annerledes ut en i virkeligheten. Nå er ikke dette noe tursykkel i utgangspunktet, så hvis jeg blir bitt av langturbasillen så blir nok sykkelen fort byttet ut.Godtvoksen skrev:Det ser stilig ut, men hvordan er det å kjøre med såpass høyt styre?kuleberg skrev: Slik ble det forresten med nytt styre nå :
Jeg har kjørt med skikkelig ape-heng i mange år, og det er deilig å kjøre med... Greit, slitsomt om man har et ordentlig ape-heng der man så vidt rekker opp (har testet det også), men om man har hendene i ca skulderhøyde er det helt OK å kjøre på langtur med...kuleberg skrev:Det vet jeg ikke enda. Men nå skal det sies at det er ikke så svært som det kan se ut. Intruder'n er relativt liten sykkel, sammenlikned med Dragstar osv, så på bilde så ser det en del annerledes ut en i virkeligheten. Nå er ikke dette noe tursykkel i utgangspunktet, så hvis jeg blir bitt av langturbasillen så blir nok sykkelen fort byttet ut.Godtvoksen skrev:Det ser stilig ut, men hvordan er det å kjøre med såpass høyt styre?kuleberg skrev: Slik ble det forresten med nytt styre nå :
Jeg var kanskje litt uklar der med bildet... Bildet er av en Young Gun sadel, men ikke av min sykkel... Den vil jeg ikke poste bilder av før den er ferdig ombygd :)kuleberg skrev:Nydelig sykkel du har der =)
Takk for innspill. Monterte bremsevæskebeholder og speil på høyre side i dag. Må få tak i stålomspunnede slanger som er lenger en orginale. Problemet nå er at med det styret så føler jeg at det ser rart ut med speil. Har montert speilet under nå, men får se om jeg får tak i noen som kan passe lit bedre på sykkelen.
Hvis ikke jeg tar feil så bor du ikke så langt ifra meg? Bor et stykke nordøst i vennesla jeg