Så ut som en 350 av et eller annet slag.
Er dog ikke så sikker på om jeg fikk veldig lyst på å følge fyrens eksempel akkurat i dag, gitt...

Tiger'n blir nok i hiet sitt enda noen måneder, ja...
Det var en spøk ikke sant????Kawasaki skrev:Ganske bra laga til,det derre filmtrikset der. Alle vet jo at en kardangsykkel ikke kan løfte fremhjulet
mekkern skrev:dem er vel blakke i holland da vel?
Banditmannen skrev:Det var en spøk ikke sant????Kawasaki skrev:Ganske bra laga til,det derre filmtrikset der. Alle vet jo at en kardangsykkel ikke kan løfte fremhjulet
Jeg har også ei veldig forståelsefull kjærring som klarer å leve med at jeg er alvorlig bitt av MC-basillen. Godt å se at det er flere som også har det sånn. Vintersykkel har jeg jo og skal montere nyoppussede veltebøyler på den i dag om alt går som det skal. Kjøpte de brukt og er overbevist at det er en god investering. Har tryna en gang allerede i vinter, med en (heldigvis) liten sprekk i nedre kåpedel og brukket bremsehendel som resultat. Hadde jeg hatt på bøyler da, hedde sprekken vært unngått. Og ødelagte kåpedeler kan fort bli dyrt har jeg hørt. HeHeKawasaki skrev:Da var vintersykkelen(e) på plass,hentet meg en shabby XT600 -91 igårkveld og en enda shabbiere delesykkel samme modell. Dvs at delesykkelen mangler bare stator til generatoren,så skal den være mulig å få igang,samt at eksosanlegg var dårlig.
Gratulerer til meg,med enda mere skrot![]()
Tror jeg har ganske grei kjærring,som lar meg få lov. Hun hadde truffet en nabokjærring igår,og så fortalt at jeg var i Stavanger for å hente to motorsykler. Da hadde nabokjærringa sagt : "Det hadde aldri mannen min fått lov til. Dessuten så har han(jeg) jo en motorsykkel fra før,hva skal han med flere?"
Hvorpå kjærringa mi svarte:" Han har ikke èn fra før,han har to"
Spør igjen, seriøst?Kawasaki skrev:Banditmannen skrev:Det var en spøk ikke sant????Kawasaki skrev:Ganske bra laga til,det derre filmtrikset der. Alle vet jo at en kardangsykkel ikke kan løfte fremhjulet
Nei
Hehe,slutt på bananlakkeringa nå,jaArcticTiger skrev:Hei KawaDet virker som du har kommet hjem fra Holland nå, har du fått kjørt noe mer med Vinter-XTn, eller driver du bare å lakker bannanner
??
Tja, vil vel tippe mellom 16-22tusen ca.. Litt avhengig av hvor pen den er, dekk og annen slitasje etc. og hvor kjøpe-kåt evt. kjøper er :-)Kawasaki skrev:Det var jaggu batteriet som juksa.Og så det som var helt nytt,av Biltema kvalitet![]()
Satte over batteriet fra veisykkelen,og da var det iorden. Jaja,ikke farlig så lenge man har en lik moppe å byttelåne deler fra,og prøve ut ting på.
Nå mangler bare bremsekaliper bak,så kan budrunden starte![]()
Kommer til å legge den ut med bilder på tilsalgs-forumet,siden det er et par stykker her på forumet som har vist interesse.
Noen som har en ide hva en sånn moppe skal koste? XT600 1991 kjørt 25K miles,i ok bruksstand.
Kom med meninger.
Ja,det skal være sikkert og visst,folk er optimistiske. Har lagt merke til de der to,tror de ligger lenge til de prisene.Snikkeren skrev:Ser jo på finn.no med jevne mellomrom, og synes noen har litt for høye forventninger til såppass gamle sykler.
.
Ser på finn no at det ligger en 90 modell ute til 26, og en 85 til 22. Det synes jeg blir i meste laget. .