Startet gjorde den på første forsøk, lot den gå i noen minutter bare for å nyte lyden

Gleder meg villt til at det blir LITT tørrere på veiene.....
Nyyyyyydelig med Supertrap på... Hadde det ikke vert for at det står Vince'N Hince 2-1 på min fra før av, hadde jeg montert Supertrap. :)Morten skrev:Da var helgens klargjøring av mopeden klar, oppladet batteri satt i, montert ladekabel så jeg slipper å plukke ut batteri neste vinter, samt montert så jeg kan lade telefon osv.
Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
Startet gjorde den på første forsøk, lot den gå i noen minutter bare for å nyte lyden![]()
Tror du blir nødt til å legge ut bevis på at den høres så bra ut som du påstår!Morten skrev:Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
Startet gjorde den på første forsøk, lot den gå i noen minutter bare for å nyte lyden![]()
Skjønner denBanditmannen skrev:Tror du blir nødt til å legge ut bevis på at den høres så bra ut som du påstår!Morten skrev:Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
Gleder meg villt til at det blir LITT tørrere på veiene.....Vi kan ikke godta slikt sånn uten videre!
Samme anlegg, litt nyere modell av min sykkel, samme oppsett, tror lydkvaliteten er bedre her enn det jeg klarer med mobilen min :-)Tror du blir nødt til å legge ut bevis på at den høres så bra ut som du påstår!Vi kan ikke godta slikt sånn uten videre!
Forsøkte å "fange" bevis, men opptak med mobiltelefon blir ikke helt som virkelighetenBanditmannen skrev:Tror du blir nødt til å legge ut bevis på at den høres så bra ut som du påstår!Morten skrev:Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
Gleder meg villt til at det blir LITT tørrere på veiene.....Vi kan ikke godta slikt sånn uten videre!
Er nok ikke så lett å få et opptak som yter den rettferdighet... :-)Morten skrev:Forsøkte å "fange" bevis, men opptak med mobiltelefon blir ikke helt som virkelighetenBanditmannen skrev:Tror du blir nødt til å legge ut bevis på at den høres så bra ut som du påstår!Morten skrev:Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
![]()
Her er det i hvertfall noe......
http://www.youtube.com/watch?v=KetS1jvIqcE" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror linken i mitt forrige innlegg gir bedre inntrykk...
Tja, moderne og moderne fru blom...Crinos skrev:Nyyyyyydelig med Supertrap på... Hadde det ikke vert for at det står Vince'N Hince 2-1 på min fra før av, hadde jeg montert Supertrap. :)Morten skrev:Da var helgens klargjøring av mopeden klar, oppladet batteri satt i, montert ladekabel så jeg slipper å plukke ut batteri neste vinter, samt montert så jeg kan lade telefon osv.
Godt fornøyd med resultatet, både utseende og lyd... Disse gir en dypere, bedre lyd, uten å bråke for mye....
Var litt rart å se en så "moderne" sykkel... Med luftfilter der bensinen skal være! hehe... Er vandt med å skru på gamle veteraner og var riktig så fornøyd med meg selv da jeg kjøpte meg en "ny" sykkel i fjor høst... som var en 1994 modell (dvs 1984 mod med 94 drivlinje). Den sykkelen jeg solgte i fjor var en 1950 mod :)
Var utvikla i samarbeid med Porsche ja, og er helt forskjellig fra andre HD motorer på mange måter: Er vannkjølt, har overliggende kammer, annen vinkel mellom sylinderene...ZZR-Tom skrev:Ikkje at det er noke negativt vist eg har riktig altso, men er ikkje V-rod en slags Porsche Davidson?