Svolp sine eventyr!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Intruder »

:[-X :jada:
ZZR-Tom skrev:Hands uff Kawa =;
Har tilgang til rimelig transport fra stavanger men med tanke på at selgeren er ofte vekke og liknades så blir det mykje styr, og dessuten så er første turen fra kjøps plassen og heimat ufatelig morsom og den vill eg ikkje gå glipp av :thumleft
Når eg kjøpte Triumphen i 09 så hadde eg steika fin og artig tur heimat på nesten 60mil og overalt eg for så vinka folk til meg og veiva med flaget (kansje det var på grunn av 17mai og ikkje feiring mitt nyinnkjøpte vidunder :-k )

Vist bike`n er lossa i Bergen så er den sikkert i slik stand som du leverte den, eller så trur eg du ville ha hørt noke(trur eg).
At stropene såg tynne ut skal du ikkje engste deg for, siden det var 4 styk du brukte så gjer dei nok 1500kg+ i ekstra friksjon tilsamens og sykkelen veger ca 255kg fulltanket?
Grunnen til at de viftet med flagget da du kom på MCen 17-mai var selvsagt på grunn av deg
og sykkelen,hva annet hadde de å feire ? :sorry :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Dexter »

Har du fått henta hærligheta nå da?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Meine Damen und Herren, Let me introduce!!!

Legg inn av Svolp »

Wooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooo :prop:

My ow my, endelig er den kommet hjem her den hører til. Deilig at det hele er over, den stod like støtt og stødig som når jeg sa adjø i Hammerfest \:D/
Kan ikke huske sist jeg hadde en slik kribling i magen på vei for og hente motorsykkelen. Jeg kom inn og så lille grønne stod pen og fornøyd og ventet på meg, kanskje litt sliten etter turen men når jeg løsnet de stramme reimene så jeg med en gang at den var i sitt rette seg. Gikk forsiktig over hele sykkelen med skikkelig ørne øyne og kan si at den ikke har lidd noen skade under turen \:D/ \:D/ \:D/

Følelsen når jeg satte meg på sykkelen og fyrte den opp kjentes ut som en liten forelskelse.. Du vet, når hjertet hopper over et hakk og kriblingen i magen gjør seg ekstra merkende.. På vei ut av hallen tok jeg meg selv i og lage litt lyd i hjelmen som også lagerarbeiderene fikk med seg. Vet ikke hvem som gliste mest! Svingte forsiktig ut på veien da en eller annen tulling hadde bestilt snø i dag ](*,)
Skulle ha den opp til jobben som ikke er mer en 5 minutter unna men jeg tok selvsagt en liten omvei ut på motorveien og jeg kan konkludere med at det er noen SYKE krefter under all plastikken. :skriver Gleder meg veldig til og bli bedre kjent med sykkelen når våren for alvor melder sin ankomst.

Vel framme på jobb, en kanne kaffe og en halv boks med snus senere var den nyvasket og bonet. Klar for en liiiiiiiiiiiiiiiten mnd innendørs i bomberommet der den gamle sykkelen stod.
Kan si at det hele har vært en kjekk opplevelse og jeg gjør gjerne det samme ved en annen anledning hvis drømme sykkelen igjen er såpass langt unna. Kan uansett si at man ikke bør ta noe for gitt som da jeg stod på terminalen i Hammerfest og fikk vite at kontor og arbeidere ikke prater sammen. Heldigvis i stedet for og bli stående kom selger til unnsetning og det hele ordnet seg.
Har også bestilt meg tanktrekk med bag slik jeg hadde på den forrige sykkelen, syntes det er både veldig praktisk og frekt :\m/:

Så med det, sier jeg bare : SJÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAST PÅ VEGEN :mc1

Glemte jeg noe..........................? :scratch Sååååååååklart, bildene :skriver

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Pass deg, ellers kommer jeg og tar deg 8)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av Svolp den 19 mar 2011, 11:26, redigert 5 ganger totalt.
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Globe »

GRATTIS :=D> :=D> :=D>

Sitter her med GÅSEHUD og STORKOSER meg med bildene av din nyervervelse....FYTTIGRISEN hvor misunnelig jeg er ;e

Fantastisk!! Knalltøff sykkel...en virkelig lekkerbisken!

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Snikkeren »

Grattis ja. :thumleft

Godt å høre at alt gikk bra.
Eneste som mangler no er bilde med eieren oppå. ;e
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av ArcticTiger »

:thumleft :thumleft :thumleft :thumleft GRATULERER!!! :knegg :knegg :knegg :knegg
Flott at turen gikk bra, og den der var virkelig verdt å vente på ja :love :love

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38177
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av AJ »

Se der, ja :thumleft
Endelig er "lille" grønne på plass! :P :p
Fantastisk flott sykkel :prf
Gratulerer så mye nok en gang!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av ZZR-Tom »

Din heldige jæ.... :[-(
Eg må sitte her å trøste meg med youtube klipp av ZZR14 og så vurderer eg å kobble ut nettet til slik at eg ikkje trøstehandler inn en formue med stasj til den :-k
Ser du har fått med GTR setet, det skal vist vere knall.

Har du noke som skal kjøpast inn til din no med det første eller?
Sitter å lurer på om eg skal handle in PC5 til den å røske ut spjelda sjølv eller om eg skal prøve å få det til i tyskland å få mapet den på benk :-k
Sw-motech koffert rack og Givi V35 skal handlast inn straks, skal berre høre med en bekjent som studerer i england om han kan kjøpe det der og sende det heimat, blir jo billi som f... :thumleft

SUKK! :(
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_MkqPYtOqXk&feature=fvst[/video]

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Svolp »

Takk for det alle sammen :skriver
Blir nok noen bilder av både sykkel og eier i løpe av våren skal du se!

Den filmsnutten der ZZR-TOM har jeg sett en god del ganger så jeg kjenner alt til om hvordan det er og gå og glede seg til og få biken hjem!
Anbefaler koffertene, V35 kofferter er de som du ser på bildene. Toppkoffert brettet er stort og stygt og det er fra givi men jeg gidder ikke og bytte til SW da plata forsvinner når jeg bruker bagasje. Når jeg drar på egoturer skrur jeg av hele sulamitten. Er det 06-07 sykkelen din er? Tenker du og fjerne spjelda for og få bedre effekt på det nedre registeret?
Jeg har bestilt meg tanktrekk til sykkelen fra bagster, var ikke så galt heller. Koster meg 1600kr. Kjøper meg også en større tankbag det er så fantastisk hærlig og dra på dags og helge turer kun med tankbak. Går utrolig mye pakk oppider. Når jeg var på 1 uke tur tidlig i fjor klarte jeg meg kun med tankbag.

Anbefaler også midtstøtte, det er gull og ha!
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Steinkastar
Innlegg: 315
Registrert: 15 feb 2011, 20:49
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Sted: Oslo

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Steinkastar »

Gratulere Svolp.

Hun var virkelig nydelig :)
Veritas Aequitas

LUHG

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Dexter »

Men du Svolp, dette greiene her kan du ikke kalle for lille grønne... dette må jo være store grønne eller noe. Min 600 (da jeg hadde den) var lille grønne... :-J
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Kawasaki »

Grattis med moppen hjemme.

Du er vel ute og kjører i finværet nå,regner jeg med. :thumleft
ikkebike.norwegianforum.net

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Banditmannen »

Dexter skrev:Men du Svolp, dette greiene her kan du ikke kalle for lille grønne... dette må jo være store grønne eller noe. Min 600 (da jeg hadde den) var lille grønne... :-J
Samma jeg reagerte på! ;e
Men ellers, fy f*** for en sykkel!

Gratulerer! :=D>

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Svein2 »

Dæven,den så fin ut. Ikke rart du har hatt litt harahjerte når den var på seilas i full storm.
Lykke til videre. :thumleft

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Svolp sine eventyr!

Legg inn av Bubbu »

Gratulerer med ny sykkel. :thumleft Råtøff den.
(The Beast )

Svar