Hehehe...Kawasaki skrev:Hadde mista nattesøvnen hvis det var min moppe som skulle hatt seg en sånn tur,uten at jeg hadde vært med og passet på den![]()
Håper den står rett opp og ned på pallen slik som du sendte den,personlig ville jeg stroppet den enda bedre.Utifra bildet,så står den ihvertfall på begge hjul,og regner med dere dro den litt ned mot pallen.Da står den rimelig greit,men ville foretrukket en stropp på hvert hjul helt nede for å hindre den i å skli sidesveis på pallen.
Til syvende og sist er du prisgitt at karene ombord har gjort en proff jobb med surring av både den og annen last.Og det har dem nok,det er dette de lever av.
Rasmus (sjøen) kan være ubarmhjertig,og lage noen syke bevegelser på både store og små båter. Men Cometa er nok ikke den verste i så henseende.
Så den stoppet i Bergen? Hehe,da står mitt tidligere tilbud til deg og zzrtom ved lag
Jeg håper også den står slik på pallen som når jeg leverte den

Synts selv stroppingen var noe tynn men slik skulle det nå gjøres, den har 1stk stropp på venstre side av styret og 1stk på høyre side av styret. 1stk bak venstre og 1stk bak høyre rudnt "utstikkeren" til fotvileren til passasjer. MAO er den stroppet med fire forskjellige stropper på fire punkter. Skulle jeg hatt fler kunne jeg kanskje ha tatt en over salen? Når vi prøvde og bevege på den var den akkurat som ei fjær.. Stiv og fin! Det er dette gutta lever av som du sier.. Et evt erstatningskrav fra min side må vel komme hvis det viser seg at annen gods har havnet over min sykkel, ryker stroppene mine har jeg vel lite og si siden det var jeg som gjorde det..
Cometa veier 4450 tonn og er 103m langt og 16m bredt så jeg regner med at et skip av denne typen tåler litt sjøgang

Den står i Bergen ja, ble losset av der i går til min store fortvilelse men som tidligere nevnt skulle båten direkte til danmark så det kommer ny båt på mandag som briner den hit til Stavanger. Like så greit, da det har snødd i to dager her i Stavanger

Gleder meg skikkelig nå til og få hentet den.... Nå er det uansett mc messe først.. Det er også stas!