Hvilke treff drar dere til??

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Godtvoksen

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Godtvoksen »

Baron von Waffel skrev:Har ennå til gode å dra på treff. Får se hva som skjer etter hvert.
Du får slå følge med Bimma til Vårmønstringa i Sokndal..:-) Et fint lite treff tidlig i sesongen.

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Baron von Waffel »

ArcticTiger skrev:
Baron von Waffel skrev:Har ennå til gode å dra på treff. Får se hva som skjer etter hvert.
Jeg er jo på Tåsen en og annen gangen, vi kan jo "treffes" øverst i Havnajordet og drekke kaffe og se utover på "Tiger-staden" :thumleft
Blikke så langt å kjøre for deg det.
Byr gjerne på kaffe øverst i havnajordet. Flott utsikt. Og termokanne er del av kaffetrakteren vår.

Og jeg tenkte nok ikke på små møter med andre motorsyklister når jeg sa jeg ikke har vært på treff. Jeg tenkte på treff med felles overnatting. For jeg har jo kjørt sammen med folk både til og fra Grava, og møtt opp både på Grava og Vindfjelltunet for litt MC-prat.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av MaxTron »

Cbr skrev:Vært på vårsleppet 3 ganger. Sist år kjørte jeg faktisk rutå og. Kjekkeste hva oppmerksomhet fra folk langs veiene med kamera :prf .

Kjedeligste hva da jeg på vei hjem hadde bil 2-3 cm fra bakdekket. Meningen hva vel å skremme eller vinne. Følte det ikke slikt, ganske likgyldig egentlig. Gadd ikke la han bestemme min fart, så an ikke torte å kjøre like fort i svingene :P :p . Ble forlatt etter en forbikjøring så hva litt på kanten.

Ellers ingen treff, vurdert survival party sandnes men ble ikke til at jeg gjorde noe med det. Googla mc klubber, men virke som det bare er gamle folk så ser ut så de alle kjøre Harley.
Vist du har lyst på treff så er jo denne siden en fin plass for å finne dem: http://arkiv.nmcu.org/tur/hurtigliste.asp" onclick="window.open(this.href);return false; Tidlig på året enda, så står ikke så mange der enda. Utpå sommeren står det som regel 4-7 treff hver helg rundt om i landet. Det meste er treff for alle typer sykkler.
Men du har jo selvfølgelig rett, gjennomsnittsalderen i treffmiljøet og MC miljøet blir stadig høyere, hovedtyngden av folk på treff er fra slutten på 30-åra og oppover :gk

Forøvrig vil æ også oppfordre folk som ikke er medlem til å melde sæ inn i Norsk MotorCykkel Union http://nmcu.org/" onclick="window.open(this.href);return false; Det er det nærmeste vi motorsykkelister kommer en "fagforening" og de gjør en kjempejobb politisk!! Finns byråkrater og politikere som mer enn gjerne hadde sett at motorsykkel var forbudt, NMCU er DEN organisasjonen i Norge som gjør at sånne ikke får ture fram, blant annet. Se forøvrig "merittlista" her: http://nmcu.org/files/Hva%20har%20NMCU% ... 311210.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Bringisen »

Har ikke bestemt meg for hvilke treff i Norge jeg vil satse på enneå , tar det som det kommer.
Men har booket plass på årets Adventure Days i Sverige , det blir knall for oss med slike sykler :-)
http://www.adventuredays.se/default.asp?lang=sv" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Intruder »

Håper på
Scandinavian MCs treff på Morokulien
Ryk & Reis ved Sokna
Trashtreff på Trevatn,3 mil fra Rødfos.
Så får tiden vise,skulle vært moro å treffe noen andre surrebukker også ! :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av ZZR-Tom »

Einaste treffet eg har vurdert og som eg skal på er Toske treffet i Geiranger :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Intruder »

ZZR-Tom skrev:Einaste treffet eg har vurdert og som eg skal på er Toske treffet i Geiranger :thumleft
Hæhæ,TOSKEtreffet må være noe for deg også,sa fruen nå... :dontknow
For helvete,jeg skal på RYK & REIS,sa jeg veldig lavmælt,man må
jo te seg som en herre.. :terge :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Dortmunder »

Ingen som har vurdert treffet med Norges fineste treffplass ????

:dontknow

Blues Bikers Treff i Kristansand.... ????


Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av ZZR-Tom »

Intruder skrev:
ZZR-Tom skrev:Einaste treffet eg har vurdert og som eg skal på er Toske treffet i Geiranger :thumleft
Hæhæ,TOSKEtreffet må være noe for deg også,sa fruen nå... :dontknow
For helvete,jeg skal på RYK & REIS,sa jeg veldig lavmælt,man må
jo te seg som en herre.. :terge :lol
Hehe Toske-treffet er no en liten kompisgjeng som fer på tur til geiranger en eller anna helg det passer dei fleste. Den begynnte i fjor og skal etter beste evne holdast kvert år :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Intruder »

ZZR-Tom skrev:
Intruder skrev:
ZZR-Tom skrev:Einaste treffet eg har vurdert og som eg skal på er Toske treffet i Geiranger :thumleft
Hæhæ,TOSKEtreffet må være noe for deg også,sa fruen nå... :dontknow
For helvete,jeg skal på RYK & REIS,sa jeg veldig lavmælt,man må
jo te seg som en herre.. :terge :lol
Hehe Toske-treffet er no en liten kompisgjeng som fer på tur til geiranger en eller anna helg det passer dei fleste. Den begynnte i fjor og skal etter beste evne holdast kvert år :thumleft
Lykke til,gutter!! Kanskje me brått råkas...!? :b_c:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Steinkastar
Innlegg: 315
Registrert: 15 feb 2011, 20:49
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Sted: Oslo

Re: Hvilke treff drar dere til??

Legg inn av Steinkastar »

MaxTron skrev:
Men du har jo selvfølgelig rett, gjennomsnittsalderen i treffmiljøet og MC miljøet blir stadig høyere, hovedtyngden av folk på treff er fra slutten på 30-åra og oppover :gk

Da skal jeg dra på treff i år, må jo dra ned gjennomsnittet kraftig :)
Veritas Aequitas

LUHG

Svar