Påsken 2011: noen med planer om korte eller lange turer?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Påsken 2011: noen med planer om korte eller lange turer?
Skal være hjemme i påsken, jobber 'på vent' tas innimellom eller aller helst etter påsken, hvis været holder seg stabilt bra.
I stedet har vi - Bakpå og jeg - tenkt å ta oss noen turer rundt omkring. Ingen planer om hvor enda, men tenkte å høre litt med andre her på MCsiden.no som har lignende planer.
Kanskje vi kan møtes og slå følge? :-)
En handletur til Sverige (fortrinnsvis Charlottenberg) kan også fort bli aktuelt.
I stedet har vi - Bakpå og jeg - tenkt å ta oss noen turer rundt omkring. Ingen planer om hvor enda, men tenkte å høre litt med andre her på MCsiden.no som har lignende planer.
Kanskje vi kan møtes og slå følge? :-)
En handletur til Sverige (fortrinnsvis Charlottenberg) kan også fort bli aktuelt.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Påsken 2011: noen med planer om korte eller lange turer?
Fin tråd..:-) Det blir nok en eller flere dagsturer her på sørvestlandet. Hadde vært artig å se om noen mellom Mandal og Stavanger skal ut på tur. Kanskje et lite kaffetreff et eller annet sted?
JAU skal reise ned til Stavanger onsdag og legger meg inn på hotell, så er det luffing avgårde med ZZR`n som eg kjøpte og sist såg 11 februarca 47 mil heimat
Muligens eg tar en stopp i Bergen til fredags morgen avhengig av været og formen.
Lørdag eller mandag blir det muligens en 4 timers tur med en kompis bak på for å hente hans Aprilia RSV1000R Factory fra servic/vinterlagring.
Blir nok den beste påsken ever

Muligens eg tar en stopp i Bergen til fredags morgen avhengig av været og formen.
Lørdag eller mandag blir det muligens en 4 timers tur med en kompis bak på for å hente hans Aprilia RSV1000R Factory fra servic/vinterlagring.
Blir nok den beste påsken ever

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Det hørtes ut som en GOD påskefeiring ja 

Ja kan det bli bedre?
Håper eg klarer heile turen i et på torsdag, masse slektninger og venner som kjem heim meeeeeen mc kjem først

Håper eg klarer heile turen i et på torsdag, masse slektninger og venner som kjem heim meeeeeen mc kjem først

-
- Motorsykkelen din: x
Hadde håpet på en tur i påsken, men det ser ikke så lovende ut
........
http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Na ... arsel.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Na ... arsel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Blir turer i nærområdet,kanskje Mjøsa Rundt...
Sikkert en turtil Norges tettest befolkede sted på denne årstida,Sjusjøen..Der er det antakelig bedre framkommelighet
på MC enn på langrennsski nå...
Sikkert en turtil Norges tettest befolkede sted på denne årstida,Sjusjøen..Der er det antakelig bedre framkommelighet
på MC enn på langrennsski nå...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
AudaArcticTiger skrev:Hadde håpet på en tur i påsken, men det ser ikke så lovende ut........

Skal ta et par mil ekstra for deg

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Da hiver jeg innpå et par ekstra mil for deg jeg også ArcticTiger
Skal ta meg en tur med GoPro-kamera...så får du "være med"

Skal ta meg en tur med GoPro-kamera...så får du "være med"

ArcticTiger skrev:Hadde håpet på en tur i påsken, men det ser ikke så lovende ut........
Det må vel gå greit. Det er jo varmegrader hos deg hele påska...

Vurderer å stikke til Strømstad på torsdag for å sitte og le av tullingene som kommer dit for å råne. :)
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Ikke siEntrak skrev:Vurderer å stikke til Strømstad på torsdag for å sitte og le av tullingene som kommer dit for å råne. :)

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Og svenskane kjem for å sjå på alle norske tullingane som kjem ditEntrak skrev:Vurderer å stikke til Strømstad på torsdag for å sitte og le av tullingene som kommer dit for å råne. :)

-
- Motorsykkelen din: x
Ja temperaturen er helt greiGodtvoksen skrev:ArcticTiger skrev:Hadde håpet på en tur i påsken, men det ser ikke så lovende ut........
Det må vel gå greit. Det er jo varmegrader hos deg hele påska...

- HeleneFS
- Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Jeg skal få tatt meg noen turer her i Bergensområde, men ikke noe lengre 

Mvh Helene
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Ja det er skikkelig samling av det beste Norge har av intlektuelle..Entrak skrev:Vurderer å stikke til Strømstad på torsdag for å sitte og le av tullingene som kommer dit for å råne. :)

Men show er det jo...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Madman 1963
- Motorsykkelen din: Kawasaki Vulcan 1500 1993
Hadde jo i likhet med ArcticTiger håpet på en tur, men været ser ikke så bra ut. Tenkte meg til Sortland eller Narvik for å prøve ny hjelm, desverre ingen i nærheten som selge sånt, trudde eg helt til i dag, eg var på Leknes og gikk forbi MEKK, der stod en "flott" hjelm i utstilling.
Gikk innom og prøvde, ikke så værst, skulle få lov å prøve den en tur ut i det virkelige liv, så da blir det forhåpentligvis en tur med Vulkan til Leknes i det minste (4,5 mil en vei) for å prøve den hjelmen.
800,- hmmmm litt skeptisk og merke var TFF eller HFF eller noe i den duren, (alsheimer)
Gutten bak disken var veldig begeistra for hjelmen, han hadde kræsjet med en slik på hodet og den "fungerte" sa han..
God påske alle sammen

Gikk innom og prøvde, ikke så værst, skulle få lov å prøve den en tur ut i det virkelige liv, så da blir det forhåpentligvis en tur med Vulkan til Leknes i det minste (4,5 mil en vei) for å prøve den hjelmen.
800,- hmmmm litt skeptisk og merke var TFF eller HFF eller noe i den duren, (alsheimer)

Gutten bak disken var veldig begeistra for hjelmen, han hadde kræsjet med en slik på hodet og den "fungerte" sa han..
God påske alle sammen

Ingenting e enkelt hvis det e dobbelt ...
-------------------------------------
Km 2011 - vi får se når regnskapet skal gjøres opp til høsten :)
Mc historie
Suzuki 650GR 87mod kjøpt 2000 solgt 2004
-------------------------------------
Km 2011 - vi får se når regnskapet skal gjøres opp til høsten :)
Mc historie
Suzuki 650GR 87mod kjøpt 2000 solgt 2004
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Fant følgene tekst på Facebook, og gjør som den sier...sprer videre:
Det er snart treffsesong. Så jeg ønsker å ta en felles MC-tur til Årgjeng Skjærtorsdag, først (systembolaget) for dem som ønsker det. så kjører vi til Tøckfors og kjøper det en ønsker. Spiser mat der og har sosialt samvær. Dem fra Drammen siden møtes på Kubbiken kl 10. på andre siden av Oslofjorden møtes vi på Tusenfryd kl 11. Håper mange blir med, og SOL blir det : )) spre videre å bli med folkens. Mona
Det er snart treffsesong. Så jeg ønsker å ta en felles MC-tur til Årgjeng Skjærtorsdag, først (systembolaget) for dem som ønsker det. så kjører vi til Tøckfors og kjøper det en ønsker. Spiser mat der og har sosialt samvær. Dem fra Drammen siden møtes på Kubbiken kl 10. på andre siden av Oslofjorden møtes vi på Tusenfryd kl 11. Håper mange blir med, og SOL blir det : )) spre videre å bli med folkens. Mona
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ser ut til å kunne være en aktuell tur i påsken, ja.
For oss er denne kjøreruta mest aktuell:
http://maps.google.no/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Passer sikkert for en del andre også, vil jeg tro...?
http://maps.google.no/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Regner med å ta meg denne turen i dag. Blir utrolig nok første turen min i år også... Har vert litt sent ute, fikk plutselig en del å gjøre med bilen også...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Steinkastar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
AJ skrev:Ser ut til å kunne være en aktuell tur i påsken, ja.
Åpent på søndager der også? Så ut som en fin tur og jeg er tom for snus i dag :)
Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Blir været som dette på Skjærtorsdag, blir det helt klart tur til Årjäng via R22 langs Øyeren 
Første pause blir på Shell ved rundkjøringa på Fetsund. Når vi er der vet vi ikke enda, men det blir nok ganske tidlig på formiddagen.
Andre her inne som drar samme vei må gjerne ta kontakt :-)
Hyggelig om flere av oss kan kjøre i følge til Sveariket

Første pause blir på Shell ved rundkjøringa på Fetsund. Når vi er der vet vi ikke enda, men det blir nok ganske tidlig på formiddagen.
Andre her inne som drar samme vei må gjerne ta kontakt :-)
Hyggelig om flere av oss kan kjøre i følge til Sveariket

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Har ikke planlagt noen ting, men turer blir det nok.