Kjører Tiger friskt jeg også, men ingen antydning til "gummismelting" på dekket slik bildene dine viser, Svolp...

Men PilotRoad 2 dekkene som Tiger er skodd med har antakelig hardere gummiblanding?

Tror absolutt ZZR'en lett byr seg opp til en svingglad dans, jaSvolp skrev:Hmmm...![]()
Jeg ba jo biken opp til en real dans når det var 25mil med svingete vei på E134 vestover![]()
Kan i den sammenheng neve at den danser meget bra
Ow yesAJ skrev:Tror absolutt ZZR'en lett byr seg opp til en svingglad dans, jaSvolp skrev:Hmmm...![]()
Jeg ba jo biken opp til en real dans når det var 25mil med svingete vei på E134 vestover![]()
Kan i den sammenheng neve at den danser meget bra![]()
Men danseskoene må holde mål! Så det så![]()
Intruder skrev:Kjører pent jeg,de eneste stripene som synes etter meg er i trusebaken når jeg kommer hjem..![]()
Men så kommer jeg vel antakelig for sent til livets ende da....
Mine Pilot Road 3 er satt på "gullet" mitt. Jeg har kjørt noen mil og så langt er jeg godt fornøyd med dekkene.Dexter skrev:Mine nye Pilot Road 3 er fremme like før eller like over helga. Jeg er svært spent på hvordan disse er jeg altsåMen pysestriper, det har jeg. Kjører for rolig i svingene til at det skulle slites
Varme... Sikker myke dekk (SuperSoft?) og kjørt varme (for mye luft?) så skjer slikt. Er gummien som prelles av dekket fordi den er myk.Blackbird skrev:OK alt dette.Men er d noen som VET hvorfor dekkene ble som på bildene til han me ZZR 1400?
Lufttrykket er helt korrekt og dekka er beregnet til slik en sykkel... (tung sport tourer) Men at dekka skulle bli så varme selv om jeg kjørte ganske friskt hadde jeg ikke truddCrinos skrev:Varme... Sikker myke dekk (SuperSoft?) og kjørt varme (for mye luft?) så skjer slikt. Er gummien som prelles av dekket fordi den er myk.Blackbird skrev:OK alt dette.Men er d noen som VET hvorfor dekkene ble som på bildene til han me ZZR 1400?