Bubbu's Logg: PMS pakke

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Re: Bubbus Logg: Ut på tur.

Legg inn av Bubbu »

Nesten ulykke i kveld. Når jeg kjørte hjem fra jobb i kveld, ble det nesten en ulykke for ut av mørket midt i veibanen lå det en barstol. Glad for å kunne pushstyring, det kom til nytte denne gangen. Og ja den kom utrolig fort på en. Er veldig glad for at det gikk bra. Blodpumpa gikk ganske fort ei stund etterpå. Ringte politiet og de skulle se på saken.
(The Beast )

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Bubbu skrev:Nesten ulykke i kveld. Når jeg kjørte hjem fra jobb i kveld, ble det nesten en ulykke for ut av mørket midt i veibanen lå det en barstol. Glad for å kunne pushstyring, det kom til nytte denne gangen. Og ja den kom utrolig fort på en. Er veldig glad for at det gikk bra. Blodpumpa gikk ganske fort ei stund etterpå. Ringte politiet og de skulle se på saken.

Hadde jeg hatt en slik nestenulykke tror jeg nesten jeg hadde fjernet stolen fra veien for å unnga at andre kom i samme problemene, om jeg hadde ringt politiet vet jeg ikke helt, ennå. :mk

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Bra du unngikk hindringen ja :thumleft Men, å ringe politiet etter noe slikt har vel egentlig ingen hensikt :-k annet enn for å få dem til å rykke ut og fjerne hindringen; noe du vel egentlig burde ha gjort :erte

..og ja..blobpumpa slår litt ekstra etter en slik hendelse. Var selv utsatt for en kar som kjørt inn på veien foran meg, fra en stikkvei fra venstre. Jeg så han, fulgte med ham i det han nærmet seg, han så meg (registrerte jeg), stod stille en stund, før han plutselig bestemte seg for at han skulle rekke å smette inn foran meg. Tre kjappe støt på styret så passerte jeg fronten hans, og var selv faaaaarlig nære en høy fortauskant på høyre side. Farten var ikke stor, men selve hendelse skjedde fort. Blodpumpa jobba litt ekstra de neste hunderede meterne før "kjørepulsen" henta seg inn igjen.

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Globe skrev: Men, å ringe politiet etter noe slikt har vel egentlig ingen hensikt :-k annet enn for å få dem til å rykke ut og fjerne hindringen
Det var selvfølgelig for å få dem til fjerne stolen. Ikke noe annet nei :orefk Å snu for å fjerne den giddet jeg ikke :redface
(The Beast )

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg har stoppet eller snudd flere ganger for å fjerne hindringer i veien. Døde grevlinger, eksosdeler og liknende.

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Bubbu skrev:
Globe skrev: Men, å ringe politiet etter noe slikt har vel egentlig ingen hensikt :-k annet enn for å få dem til å rykke ut og fjerne hindringen
Det var selvfølgelig for å få dem til fjerne stolen. Ikke noe annet nei :orefk Å snu for å fjerne den giddet jeg ikke :redface
Næmmen Bubbu, hva med oss andre motorsyklister som kommer etter deg og ikke har lært/klart å svinge unna :orefk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

VFRdama skrev:
Bubbu skrev:
Næmmen Bubbu, hva med oss andre motorsyklister som kommer etter deg og ikke har lært/klart å svinge unna :orefk
:redface :-J :-k
(The Beast )

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Der fikk du så øra flagra gitt :terge

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

jhn skrev:Der fikk du så øra flagra gitt :terge
Er det derfor vi må bruke hjelm? :-J
(The Beast )

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Det e nok hovedårsaken ja

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Vi som ikke kan pushstyring slipper å bry oss om grevlingen,barkrakken og fandens oldemor.... :mc2 :mc3
Og videre transport går greit.. :\m/: :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Har kjørt noen kilometer siden sist jeg var her inne. Har også byttet kjede og tannhjul og bakdekk. Syntes det kom en litt rar lyd fra det nye kjedet så jeg svingte innom Globe og der var Gizmodude og han så på saken. Ikke noe å bekymre seg over, helt normal lyd. Så da er alt i orden. Globe, Gizmodude og SheDevil skulle ut på en kjøretur men jeg kunne desverre ikke bli med dem :( Men når kona kom hjem igjen stakk jeg ut en tur og koste meg et par timer på svingete veier. Godt med nytt bakdekk. Gleder meg til framdekket kommer på mandag.
(The Beast )

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Hadde vært moro å få kjørt sammen med deg igjen Bubbu :janikk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Noen bilder fra norgestreffet i Steinkjær.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
(The Beast )

Brukeravatar
Bubbu

Legg inn av Bubbu »

Et bilde også fra felles turen på lørdag.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
(The Beast )

Svar