Da har jeg bestilt 12000 service til biken siden jeg har klart og skrelle av drøye 4000km på en mnd
Jeg må også bytte fremdekk men det bestilte jeg på motorsykkeldekk.com, ikke verst med 1050kr for et Metzeler sportec M3 dekk levert på døra! Fra tidligere siden jeg var så fornøyd med Pirelli diablo strada har jeg lyst til og prøve disse dekka på biken siden men har såpass mye spor igjen på bakdekket at jeg gidder ikke og bytte begge riktig ennå.
Ble positivt overrasket på 12000km service, dem forespeilte en pris på 7000-7500kr på kawa verkstedet, jeg kunne også bringe med det nye dekket så byttet dem det for 500kr. Må si meg fornøyd med det da den lokale dekkomleggeren tar 200kr men da må jeg komme med demontert felg. Bremsene mine er det såpass igjen med at de tar jeg ikke ennå, skal brenne av noen tusen til så får jeg heller bytte de før jeg drar nedover til Europa
Jeg har også bestilt en hel del snoooooooop til biken så når alt er på plass kommer det en liten update
Kan blant annet nevne seat cowl, tanktregg, hugger mm
Desverre vært dårlig vær her i Stavanger de siste ukene så jeg har bare fått meg en liten tur på et par ti mil... Ser frem til solen står for fult igjen.. Kunne tenkte meg favoritt turen som går på RV13 fra Stavanger og opp til Røldal, over haukeli og ned RV9 til hovden og videre til brokke, suleskar, sirdal, byrkjedalstunet og hjem igjen.. ca 85mil og 12 timer... Det er turen sin det