Setter stor pris på tips og gode råd!!
](./images/smilies/grrr.gif)
Dessuten: Er det noen der ute som har bagasjebærer / bagasjebrett til salgs?? Jeg mangler også XJ750 merket på et sidedeksel. Noen som kan hjelpe? :[-o<
Starter lett på choke, går som ei kule opp i 60 på første gir (vanskelig å gire opp på det stadiet), og stopper relativt spenstig.
750en har en tidløs design, som ikke ødelegges av kåpe, ettersom denne mangler. Den er stille mot omgivelsene, men hissig når man sitter på. Symmetriske potter gjør at den ser "kledelig" ut fra begge sider. Kantet design på blinkere og speil er noe som er in igjen, og gjør at Secaen blender godt inn med dagens sykler.
Mangel på komplisert elektronikk sørger for at brukeren også kan vedlikeholde sykkelen. Det finnes de som har choppa, bobba, café'et, EFI'et disse.
Motoren har kondis nok til å klare 150k km. nærmest uten stell, og det dobbelte om man tar vare på den.
Yamaha Banditt Sikkert System? :-#Kjellrf skrev:Og så har den YBSS...
Design som ikke ødelegges av kåpe ????Erman skrev:Jeg er meget fornøyd med min Secaha etter vel ett års bruk.
Starter lett på choke, går som ei kule opp i 60 på første gir (vanskelig å gire opp på det stadiet), og stopper relativt spenstig.
750en har en tidløs design, som ikke ødelegges av kåpe, ettersom denne mangler. Den er stille mot omgivelsene, men hissig når man sitter på. Symmetriske potter gjør at den ser "kledelig" ut fra begge sider. Kantet design på blinkere og speil er noe som er in igjen, og gjør at Secaen blender godt inn med dagens sykler.
Mangel på komplisert elektronikk sørger for at brukeren også kan vedlikeholde sykkelen. Det finnes de som har choppa, bobba, café'et, EFI'et disse.
Motoren har kondis nok til å klare 150k km. nærmest uten stell, og det dobbelte om man tar vare på den.
Husk at det er kona du sier slikt om...Jompa skrev:Design som ikke ødelegges av kåpe ????Erman skrev:Jeg er meget fornøyd med min Secaha etter vel ett års bruk.
Starter lett på choke, går som ei kule opp i 60 på første gir (vanskelig å gire opp på det stadiet), og stopper relativt spenstig.
750en har en tidløs design, som ikke ødelegges av kåpe, ettersom denne mangler. Den er stille mot omgivelsene, men hissig når man sitter på. Symmetriske potter gjør at den ser "kledelig" ut fra begge sider. Kantet design på blinkere og speil er noe som er in igjen, og gjør at Secaen blender godt inn med dagens sykler.
Mangel på komplisert elektronikk sørger for at brukeren også kan vedlikeholde sykkelen. Det finnes de som har choppa, bobba, café'et, EFI'et disse.
Motoren har kondis nok til å klare 150k km. nærmest uten stell, og det dobbelte om man tar vare på den.
Folk som sier sånt burde lobotomeres
Mi eller di ?Erman skrev:Husk at det er kona du sier slikt om...Jompa skrev:Design som ikke ødelegges av kåpe ????Erman skrev:Jeg er meget fornøyd med min Secaha etter vel ett års bruk.
Starter lett på choke, går som ei kule opp i 60 på første gir (vanskelig å gire opp på det stadiet), og stopper relativt spenstig.
750en har en tidløs design, som ikke ødelegges av kåpe, ettersom denne mangler. Den er stille mot omgivelsene, men hissig når man sitter på. Symmetriske potter gjør at den ser "kledelig" ut fra begge sider. Kantet design på blinkere og speil er noe som er in igjen, og gjør at Secaen blender godt inn med dagens sykler.
Mangel på komplisert elektronikk sørger for at brukeren også kan vedlikeholde sykkelen. Det finnes de som har choppa, bobba, café'et, EFI'et disse.
Motoren har kondis nok til å klare 150k km. nærmest uten stell, og det dobbelte om man tar vare på den.
Folk som sier sånt burde lobotomeres
Samma det GPZ med kåpe er FINTJompa skrev:Mi eller di ?Erman skrev:Husk at det er kona du sier slikt om...Jompa skrev:Design som ikke ødelegges av kåpe ????Erman skrev:Jeg er meget fornøyd med min Secaha etter vel ett års bruk.
Starter lett på choke, går som ei kule opp i 60 på første gir (vanskelig å gire opp på det stadiet), og stopper relativt spenstig.
750en har en tidløs design, som ikke ødelegges av kåpe, ettersom denne mangler. Den er stille mot omgivelsene, men hissig når man sitter på. Symmetriske potter gjør at den ser "kledelig" ut fra begge sider. Kantet design på blinkere og speil er noe som er in igjen, og gjør at Secaen blender godt inn med dagens sykler.
Mangel på komplisert elektronikk sørger for at brukeren også kan vedlikeholde sykkelen. Det finnes de som har choppa, bobba, café'et, EFI'et disse.
Motoren har kondis nok til å klare 150k km. nærmest uten stell, og det dobbelte om man tar vare på den.
Folk som sier sånt burde lobotomeres