Gode vafler har de der også - nam-nam

Kan gjerne si lørdag kl. 13:00. Da er dagen på sitt aller finesteBaron von Waffel skrev:Egentlig frister dette. Men jeg hater å planlegge tidspunkt for å kjøre en tur. Så om dere setter en tid dukker jeg kanskje opp. Sånn er det å være en sær einstøing.
Veldig hyggelig!Baron von Waffel skrev:I grunnen så frister dette veldig. Så for min del satser jeg på at lørdag kl. 1300 er jeg på lesnemuseet. Hyggelig om det blir flere som dukker opp.
En av de man gjerne kan leve en god stund påBaron von Waffel skrev:Takk for turen. Riktig en hyggelig opplevelse. Jeg fant greit veien videre opp til Skedsmokorset, over til Slattum, via Nittedal krk osv. Flotte veier. Tok så Hadelandsveien opp parallelt med riksvei 4, videre over til Jevnaker, over Klekken, via Åsa, ned via Tranby og hjem til Oslo. En totalt uproduktiv og flott dag (min understrekning - AJ) .
Du fikk med deg Skaret - Sylling da, en super mc-veiBaron von Waffel skrev:, ned via Tranby og hjem til Oslo.
Ja, det var ikke tilfeldig at jeg valgte denne veien. Ellers synes jeg veien enkelte steder hadde vel mye slitasje. Uten at den kom overraskende på meg, så greit nok.Rottenikken skrev: Du fikk med deg Skaret - Sylling da, en super mc-vei
Satser på å være der kl. 12:00 omtrent og blir på stedet en stund framover før vi setter kursen mot gamle hjemtrakter og familie på Romerike :-)Flanker skrev:Regner med å stoppe der kl. 12:30-13:00 ish, på vei rundt Øyeren. Kanskje vi ses :-)
Flanker skrev: Tok et bilde etter at vi hadde parkert da. Tyskere og italienere har jo lekt mye sammen opp gjennom historien... Kremt!
Geso skrev:Hei, hei.
Når er dere der?
Jeg satser på en liten luftetur i dag, med muligens en liten tur rundt Øyeren via Solbergfoss.
Andre som vil henge seg på? (Avreise ca. 12.00 fra Shell Festund)
:-) Geso