I og med at huskomandanten er på julebord, underholdnings-systemene er oppe og går, og Braastad-beholdningene er under kontroll, tror jeg dette må være helt sant.

Foreløpig har jeg ikke kommet så langt i vinter-planleggingen at jeg har begynt å vurdere treff-aktiviteter. Faktisk har jeg jo ikke fått sykkelen ut av garasjen ennå :#-O I skrivende stund venter jeg på en tilbakemelding fra mc-pusher'n når det gjelder sendrektigheten hos dekkleverandøren. Det kan godt hende at den leverandøren vil få anledning til å lære en ting eller to om logistikk i løpet av dagen.Fidel skrev:Hey, Jalmar! Blir du med på ånkli vintertreff denne sesongen eller? Trollvann 2-4 januar og selvsagt Primus i februar? Kanskje vinter light med Krystall også i februar? Hva sier du?
Jeg lager kartene ved hjelp av kjørerute-opplegget i Google Maps. Så bruker jeg et program som heter Gadwin Printscreen. Da får jeg et skjermbilde som blir lagret som .bmp-fil på pc'n. Når jeg legger ut kart på hjemmesiden laster jeg det ned som bilde inn på hjemmesiden. Når jeg legger ut kart her på forumet laster jeg først kartet opp i Photobucket, og så legger det inn i innlegget via IMG-taggene.Pollti skrev:Fidel leder deg ut i fristelse ser jegFine referat skriver du så det kan bli interessant å lese vinter referat også og du har sikkert fått vinterdekket til da ? Når du limer inn kartene klikker du bare på properties og legger det inn som bilde da ? Prøvde det på hjemmesiden min men fikk det ikke til å virke. Men så er jeg ikke særlig datakyndig .
Her går det mest i moped opplæring av Sissel om dagen. Hun har vært og sett på Suzukien og har forbannet seg på at hun skal klare det. Jeg er litt mere i tvil, syntes det ikke går så bra. Men vi har ihvertfall flyttet kjøreopplæringen ut fra gårdsplassen og til parkeringsplassen til Maxbo og har innført lesing av NMCU litteratur (Godt Tenkt og Full Kontroll). Kjøretimer er bestilt for henne til våren. Jeg håper på å kunne kjøre på veien med henne i løpet av helgen hvis det holder seg mildt så får vi se hva hun sier til det.