Kred for "kjøredressen"

Jeg måtte bare plukke ut dette bildet som for meg er feriereise til nordnorge. Mil ettet mil, men i dette området er ikke bare lange kjørestrekninger. Det er også massevis av "helikoptermygg" som gjør en skeptisk til teltovernattning og kaffekoking i skogkanten...
Da regne æ med at du tar'n helt ut, og kjører så langt nordover det går an, da skal æ stå der med flagg og hornmusikk på mp3 spilleren (æ har desværre ikke eget orkester)SheDevil skrev:DETTE så ut til å ha vært en flott tur, men tror ikke jeg har kommet til å stille opp i samme kjøredressensånt er jeg for pysete til skal jeg være ærlig
![]()
Har fortsatt ikke vært så langt nord men, det blir
Stilig, det hadde vært moro gitt, både å ha møtt deg og for å ha kjørt lengst mulig nord..jhn skrev:Da regne æ med at du tar'n helt ut, og kjører så langt nordover det går an, da skal æ stå der med flagg og hornmusikk på mp3 spilleren (æ har desværre ikke eget orkester)SheDevil skrev:DETTE så ut til å ha vært en flott tur, men tror ikke jeg har kommet til å stille opp i samme kjøredressensånt er jeg for pysete til skal jeg være ærlig
![]()
Jo, æ gjør nok det, det e så langt nord det går an kjøre, uansett verdensdel, såvidt æ vetSheDevil skrev:Stilig, det hadde vært moro gitt, både å ha møtt deg og for å ha kjørt lengst mulig nord..jhn skrev:Da regne æ med at du tar'n helt ut, og kjører så langt nordover det går an, da skal æ stå der med flagg og hornmusikk på mp3 spilleren (æ har desværre ikke eget orkester)SheDevil skrev:DETTE så ut til å ha vært en flott tur, men tror ikke jeg har kommet til å stille opp i samme kjøredressensånt er jeg for pysete til skal jeg være ærlig
![]()
Går ut fra at du ikke mener Nordkapp, når du sier så langt nordover som det går an, hva blir det mest riktige i så fall?
Da e det håp t neste år...jhn skrev:Jo, æ gjør nok det, det e så langt nord det går an kjøre, uansett verdensdel, såvidt æ vetSheDevil skrev:Stilig, det hadde vært moro gitt, både å ha møtt deg og for å ha kjørt lengst mulig nord..jhn skrev:Da regne æ med at du tar'n helt ut, og kjører så langt nordover det går an, da skal æ stå der med flagg og hornmusikk på mp3 spilleren (æ har desværre ikke eget orkester)SheDevil skrev:DETTE så ut til å ha vært en flott tur, men tror ikke jeg har kommet til å stille opp i samme kjøredressensånt er jeg for pysete til skal jeg være ærlig
![]()
Går ut fra at du ikke mener Nordkapp, når du sier så langt nordover som det går an, hva blir det mest riktige i så fall?