i fjor,den er ennå ikke blitt testet..

Jo mer jeg ser på Storm,jo YRere blir jeg.....

det holder å lese gjennom teorien, men flaggene må man kunne.SheDevil skrev:Lisenslektyre ligger i fanget, skal lese gjennom en del før lisenskurset startet på ACR-banen på Mo i Rana fom torsdag neste uke.
Må innrømme at jeg gleder meg mest til å få kjøre enn å lese teorien for å si det sånn
Kjenner banen godt du da skjønner jegpelsen skrev:det holder å lese gjennom teorien, men flaggene må man kunne.SheDevil skrev:Lisenslektyre ligger i fanget, skal lese gjennom en del før lisenskurset startet på ACR-banen på Mo i Rana fom torsdag neste uke.
Må innrømme at jeg gleder meg mest til å få kjøre enn å lese teorien for å si det sånn
Kjøringen er noe å glede seg til - særlig på ACR - men lisensen gir jo også mulighet til mye mer kjøring.
Jeg tok lisensen i 95, og kjørte vel til 03, så jeg har noenhundre runder på ACR
Gratulerer! Var drømmebilen før i ungdomstiden det der - 1,9 S og greier - store ting!Intruder skrev:Nå har jeg sammen med min sønn inngått en allianse,felles innkjøp av en 1977
Opel Ascona B 1,9 S.
Altså en tysk veteran !!
Nå er registrering og forsikring ordna,så nå har junior forsvunnet over alle hauger,mens
medinvestoren sitter og fører korrespondanse og andre ting !!![]()
jepp, jeg sveiste inn nye kanaler på en -76 Rekord allerede i -83, så kvaliteten var det ingenting å klage påIntruder skrev:Deler skulle vel kanskje være forholdsvis greit til denne,selv om den er godt brukt ?![]()
Håper ihvertfall han får glede av den og lite kluss,Opel på den tiden var vel bra,mener jeg å huske.![]()
Mener å huske at Opel har vært bra helt siden Adams dager.........![]()
Pelsen,din kommentar tar jeg til etterretning,er det lite rust nå kan jo det fikses etterhvert..Visste forsåvidt om Opel/rust,menpelsen skrev:jepp, jeg sveiste inn nye kanaler på en -76 Rekord allerede i -83, så kvaliteten var det ingenting å klage påIntruder skrev:Deler skulle vel kanskje være forholdsvis greit til denne,selv om den er godt brukt ?![]()
Håper ihvertfall han får glede av den og lite kluss,Opel på den tiden var vel bra,mener jeg å huske.![]()
Mener å huske at Opel har vært bra helt siden Adams dager.........![]()
Tante Grønn, mener du velArcticTiger skrev:I kveld har jeg vasket og striglet Gammel-Tigern, så han er presentabel når han skal til byen imorgen og møte Fru Grønnfor første gang
![]()