Edit: Det at SheDevil klarer gode rundetider visste vi vel at hun kom til å klare, for den damen kan kjøre.

Akk ja, man skulle ha vært minst 10 år yngre....Globe skrev: Dette er noe av det mest givende jeg har vært med på siden jeg startet med MC-kjøring...såpass kan jeg si :-)
Tror jeg kan si meg enig i akkurat det, Godtvoksen. Neste år er jeg enda et år eldre og enda lenger opp i femtiårene og jeg ser ikke akkurat for meg at jeg stiller på et slikt kurs da heller... Dessverre, kan man kanskje si...Godtvoksen skrev:Akk ja, man skulle ha vært minst 10 år yngre....Globe skrev: Dette er noe av det mest givende jeg har vært med på siden jeg startet med MC-kjøring...såpass kan jeg si :-)
Har du helt sikkert rett iGlobe skrev:Er vel av den oppfatning at alder hverken hindrer nytteeffekten eller morofaktoren av en slik gjennomføring.
Globe skrev:Er vel av den oppfatning at alder hverken hindrer nytteeffekten eller morofaktoren av en slik gjennomføring.
Dette må jo være ditt nye profilbilde både på FB og her, STILIG.....Globe skrev:
Snikkeren skrev:Tenker det skal bli godt å komme hjem igjen jeg.![]()
Vet du hvor mange mil det ble totalt rundt banen da?
he he he, 30 min pass og 90 min pause :-) Detta vil ta tid :-)rogg skrev:Aha... ikke kommet ut av banekjøringen enda... Og det er vel 20. min pass vi snakker om...?
God prioritering etter to begivenhetsrike helger, selv om den siste ganske sikkert overgår den førsteGlobe skrev:Da har vi kommet oss hjem :-)
Skal nå være litt familiefar, så er det sortering og redigering av bilder og film, så skal vi se om vi kan få vist frem noe fra denne helga, og forrige helg da vi var på besøk hos Dexter og på Smia-MC.
Var helt gåen etter helgen, så det gjorde seg med en powernap mellom "passene" jaGlobe skrev: en av oss trengte en "powernap"![]()
Det blir nok ingen publisering i kveld da jeg ikke har hatt særlig ork eller lyst til å sitte foran skjermen med videoredigering....akkurat i kveld.AJ skrev:God prioritering etter to begivenhetsrike helger, selv om den siste ganske sikkert overgår den førsteGlobe skrev:Da har vi kommet oss hjem :-)
Skal nå være litt familiefar, så er det sortering og redigering av bilder og film, så skal vi se om vi kan få vist frem noe fra denne helga, og forrige helg da vi var på besøk hos Dexter og på Smia-MC.![]()
Men jeg gleder meg i hvert fall til film & bilde fra begge helgene![]()
Og håper så klart at du rekker å få lagt ut mye i løpet av kvelden![]()
Ditto GlobeGlobe skrev:Det blir nok ingen publisering i kveld da jeg ikke har hatt særlig ork eller lyst til å sitte foran skjermen med videoredigering....akkurat i kveld.AJ skrev:God prioritering etter to begivenhetsrike helger, selv om den siste ganske sikkert overgår den førsteGlobe skrev:Da har vi kommet oss hjem :-)
Skal nå være litt familiefar, så er det sortering og redigering av bilder og film, så skal vi se om vi kan få vist frem noe fra denne helga, og forrige helg da vi var på besøk hos Dexter og på Smia-MC.![]()
Men jeg gleder meg i hvert fall til film & bilde fra begge helgene![]()
Og håper så klart at du rekker å få lagt ut mye i løpet av kvelden![]()
Nå er det bræsing av kveldsmat, en god natts søvn og på obb igjen i morgen...så får vi se hva jeg kan få gjort.
Vil benytte anledningen til å få takke SheDevil og Gizmodudde for en fantastisk langhelg. Dere 2 har, på kort tid, rukket å bli betydningsfulle personer i min private sfære. Alle superlativer som kan benyttes for hvordan denne turen ble hva gjelder samhold, humor, humør, støtte og utfordringer kan dessverre ikke beskrive dette godt nok. Mange takk!
Det hu saSheDevil skrev:Ditto Globe![]()
Æ vet i hvertfall av en som skal gjøre sitt ytterste for at dere blir flere til neste år.SheDevil skrev:Må si meg enig med Globe og Gizmodude![]()
Utrolig moro og lærerikt å være med på dette![]()
Kanskje blir vi enda fler til neste år?