GlobesLogg: takk for sist....u all :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Globes Logg: VELT fra stillestående, SHIT.så vondt...psy

Legg inn av AJ »

Globe skrev:for menn fniser jo ikke!! :knegg
Nei, de knegger ;-) :knegg :knegg :knegg :knegg
Men på ingen måte ondsinnet :[-(

Bra du fikk deg en tur på sykker'n i kveld tross det som skjedde, synes jeg :thumleft

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Joda...tok litt tid for jeg løftet blikket der det skal være...men med et par drag fra 3K til 7K, på lett svinget vei...ja så var FEEEEELINGEN der igjen :)

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Stygt å le egentlig men du må slutte å fortelle slike ting så morsomt :knegg

Uansett, er glad jeg er dame i slike situasjoner, bedre med innlagt "system" sånn sett.

Gooood bedring Globe, det sies at det går over, håper det ikke tar alt for lang tid :m
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Du har vært delaktig i å kommentere min "ulykke" i det siste, så jeg får ikke vodt av din. Jeg har riktignok førstehånds erfaring med smertene om ikke annet, men det får du åsså tåle! Så det så! :lol

Men at det gikk bra med sykkelen var viktig! :knegg Til den har du min fulle sympati. Jeg hadde jo min velt med "Lille grønne", og det var ingen god følelse :[-X
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Takk Dexter. Det er sjeldent jeg har ønske om å være en annen enn den jeg er, men jeg TROR det hadde hjulpet å være deg akkurat i det sammenstøtet skjedde; kroppsdel og tank :knegg

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Globe skrev:Takk Dexter. Det er sjeldent jeg har ønske om å være en annen enn den jeg er, men jeg TROR det hadde hjulpet å være deg akkurat i det sammenstøtet skjedde; kroppsdel og tank :knegg
Hehe. Ja, kanskje det. Har du kommet ned på jorda igjen etter turen til ACR? Det er vel ikke mulig å kjøre sammen med deg/dere nå lengre? :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Etter ACR, som var et voldsomt adrenalinrush, vil jeg påstå at ydmyheten og respekten, om mulig, er blirr enda større. Muligens noe mer selvsikker, mer erfaring, men så absolutt en erfaring som bidrar til en større "ro" i kjøringen, mer flyt, mer av det meste faktisk, hva gjelder kjøring av MC.

En ting VET jeg, dette blir for meg en fast gjennomføring, hver sommer. Rustløser på våren, og førerutvikling på midt i sesongen. Dette er opplest og vedtatt i alle offisielle råd....d.v.s. med kona :redface Det virker også som at det reisefølget som jeg var en del av denne ganger en klare for å kalle dette obligatorisk, eller en tradisjon...om du vil. Håper virkelig at flere ser dette som noe som kan være interessant for dem også. Moro dess flere man er....slike opplevelser er til for å deles!!

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Godtvoksen skrev:Du har glemt å dokumentere med bildet av sykkelen.... :lol

Fy Terje! Nå var du stygg - neste gang kan det være deg, og du klarer nok ikke noe supermanntak.. :notlistening
Bilder, njææ, sykkelen blei ikke skadet, så bilder av den e ikke behøvelig, såret stolthet går ikke an å fotografere, og det som blei skadet, det vil vi vel ikke ha bilde av, vil vi vel?

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Re: Globes Logg:Vår ukronede TREFFKONGE var innom i dag!

Legg inn av Globe »

Satt på jobb...hadde vært der kun i 3 timer...det var relativt stille...utenfor så jeg Nidelven som snek seg sakte forbi....det var blå himmel og sol....det eneste jeg lette etter var vel egentlig en grunn til å la kontordag være kontordag, og dra hjem. Men, dra hjem nå, nei det var vel litt vel tidlig, jeg har endel arbeid som skal gjøres hjemme (hus, hage, sommer og mc er ingen ideell kombinasjon), så da er det like greit å gjøre sin jobb...på jobben :-)

Det ringte inn en tekstmelding, den var fra Rogg, han var på gjennomreise i Trondheim, på vei til Jøatreffet. Han hadde en lite pause i byen, skulle få nytt fordekk montert på MC-Tuning. Om det passet med å treffes for en kaffekopp??..Javisst...klar det gjorde....et par mailer sendt, hadde da fått utført litt arbeid, så bars det til en BakeOff, skaffe til veie noe å bite i. Traff Jolly Jumper på vei hjem, jo klart, han ble gjerne med på en kaffeprat han også. Shedevil og Gizmodude stod klare for en langhelg inn i Sverige. De satt i går å planla en 160 mils tur (torsdag til søndag). De holdt igjen avreisa litt for å se om de rakk å ta en prat med Rogg når han kom. SheDevil hadde gjort klar en presskanne med kaffe. De måtte dessverre ta TakeOff før han ankom, men han hadde møtt dem på veien og fått en "handshake" samt vekslet et par ord med dem, før de startet på sin helgatur.

Da ble det en times hyggelig prat med Rogg og Jolly Jumper her på terassen, før Rogg satte turen videre nordover, for atter en Treffhelg :notworthy:

Gav han en åpen invitasjon som kunne benyttes ved returen, så får vi bare ønske Rogg god tur og et hyggelig Jøa-Treff

Bilde

Bilde
JØA-TREFFET

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Globes Logg: Vår ukronede TREFFKONGE var innom i dag!

Legg inn av AJ »

Ja, den fyren der er bare helt på treff! :notworthy:
Små eller store treff? Spiller ingen rolle for rogg :-), som det alltid er hyggelig å være på treff sammen med :thumleft

Men det hender han glemmer å ta bilder... Får håpe han ikke gjør det på Jøa-treffet nå, da... :sk?
Neida... kommer nok noen bilder, skal vi se :knegg

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Ja det med Rogg og bilder er noe for seg. Jeg vet han nok har med seg kamera, men det er litt typisk han å lage en årskavalkade i løpet av vinteren, hvor vi får se hvor han har vært ;e Noe ala denne "kavalkaden"

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Ja det med Rogg og bilder er noe for seg. Jeg vet han nok har med seg kamera, men det er litt typisk han å lage en årskavalkade i løpet av vinteren, hvor vi får se hvor han har vært ;e Noe ala denne "kavalkaden"
Jo'a... ;-)
Vi vet jo at fyren er en liten luring... :P :p

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Re: Globes Logg: SheDevil attacks secondary PitBitch! Reveng

Legg inn av Globe »

Sitter med litt videoredigering...startet med denne lille insidenten..som vil prege Shedevils hverdag en tid fremover.... :knegg

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0Io0iuIPH4w[/video]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Sitter med litt videoredigering...startet med denne lille insidenten..som vil prege Shedevils hverdag en tid fremover.... :knegg

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0Io0iuIPH4w[/video]
Va'kke mye å se der, gitt... :sk? annet enn at "This video is private"... :mk

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Sorry...der er den "åpen" :-)

Svar