Neida, men det er jo heller ikke Hadeland... Så vi får greie oss med det vi har...Fidel skrev:Meneeehhh.... Torino er vel ikke i Toscana...?
Og når vi "later som" så kan vi liksom tillate oss litt slakk...

Neida, men det er jo heller ikke Hadeland... Så vi får greie oss med det vi har...Fidel skrev:Meneeehhh.... Torino er vel ikke i Toscana...?
Godtvoksen skrev:Nå blir det ikke late som jeg er i Toscana - jeg drar til Pisa sammen med min kjære kone. Og satser på litt MC-leie mv. i Toscana....
Da har jeg endelig fått avklart om jeg kan disponere fredag 29.7. som jeg vil. Og jada! dagen er i boks, denAJ skrev:Snille NasselineDexter skrev:Nasseline sa: ok, så da blir vi iallfall 2 den dagen![]()
Vet fortsatt ikke om jeg kan denne dagen, men vil gjøre mitt beste for å få det til. Endelig svar på det får jeg ikke før tidlig neste uke pga. av at noen jeg må få dette avklart med er på ferie og rimelig utilgjengelig akkurat nå...
ojda skrev:Puddinger!
Bare dra dere.![]()
Kan sitte å passe båter i ei gammal båthavn je.
ojda skrev:Seher vardet medfølelse så de holdt ja
Kunne vært noe, det!Globe skrev:Kanskje dere skulle vurdere å ta turen til Deltatreffet?
Dem har helt sikkert kina-mat i Toscanaojda skrev:Jeg har sagt det før, og jeg sier igjen jeg tente på vi later om vi er i
Toskana-treff. Men i Toskana spiser man ikke Kinamat![]()
PS. Jeg har ferie i tre uker
tomsnes skrev:Hva med mat på Oldemors Karjol?