Kan være nok med et kompass også,da vet du hvor de ulike himmelretningene er..

Og NÅ tror jeg det er best denne villfarne eventyrforteller går tilsengs....natta

Takk for tipsArcticTiger skrev:Jeg tipper at det er "noe" med lenkearm-lagerene til støtdempern bak.
Cappelens MC-kart.lasse_hansen skrev:det kan også være en mulighet.. Skal legge ut en film med lyden på seinere idag, så kan du/dere høre om det er noe dere har vært borti før =)
Forresten folkens, noen som vet hvor man får kjøpt mc kart?? Sånn som passer i de fleste tankvesker, og som dekker norge, sverige og danmark eller noe sånt??? Noen tips til nettsider hvor jeg kan titte
Cappelens bilkart med spiralrygg, er mye mer detaljerte enn mc-kartet.Onsløv skrev:Cappelens MC-kart.lasse_hansen skrev:det kan også være en mulighet.. Skal legge ut en film med lyden på seinere idag, så kan du/dere høre om det er noe dere har vært borti før =)
Forresten folkens, noen som vet hvor man får kjøpt mc kart?? Sånn som passer i de fleste tankvesker, og som dekker norge, sverige og danmark eller noe sånt??? Noen tips til nettsider hvor jeg kan titte
Laminerte kartark som passer i tankvesker.