Mange av de misfornøyde ville kjørt forbi uansett,egoistisk " her kommer jeg "-mentalitet vil vi ikke bli kvitt..
Send dem på de,riktignok få,banene vi har....Men uansett vil de nok tilbake på veien fortsette som før,de
har jo lært å kjøre...

Intruder skrev:Fartsgrensa er ikke påbudt,altså må en nok regne med at gjennomsnittet vil ligge under denne..![]()
Mange av de misfornøyde ville kjørt forbi uansett,egoistisk " her kommer jeg "-mentalitet vil vi ikke bli kvitt..
Send dem på de,riktignok få,banene vi har....Men uansett vil de nok tilbake på veien fortsette som før,de
har jo lært å kjøre...![]()
Aksepterer dumskap!Intruder skrev:Er så dum at jeg fortsatt holder på det jeg har skrevet,så da så![]()
Da vi andre også var unger sa viom som sier at andre er domme,dom er domme dom..
!!
Lurer på hvor mange % ulykkesprosenten ville vært om aggressive stresslesser holdt seg
litt i skinnet ?
Mobil i bil og gi faen i blinklys er også en årsak,til irritasjon og ulykker..
Ha en fortsatt fortreffelig helg..
.....Intruder skrev:Skrev at en nok måtte regne med at gjennomsnittsfarten ofte ville ligge under fartsgrensen,jeg
mente da på svingete veger med dårlig veidekke,ikke langs våre hovedveier som absolutt innbyr
til høyere fart...![]()
Essensen av dette var nok noe a la det både Duville og jeg ville formidle...![]()
La oss,i dette tilfelle meg,tenke oss om både en og to ganger før vi trykker OK!![]()
Så Duville![]()