Det beste var at de faktisk svarte meg

EtronX skrev:Ligger på hotell i Murmansk. Skal opp om litt og fortsette turen videre ned til Revda og Umba på grusveger. Har hatt en kjempetur sålangt og blitt tatt godt i mot av den lokale mcklubben Murman Riders.
No har æ funnet ut ka æ skal gjøre de første par døgna, Torsdag ettermiddag til Heia på "torsdagstreff", på kvelden til Finnsnes på konsert med Ken Hensley, det e jo en helt fra ungdomstida, det kan jo fort vise sæ at det va nettopp i ungdomstida han hørte hjemme, ikke i dag, vi får se Men æ trur det kan være mye annet artig på Finnsnes i disse dager, det e visstnok en slags festival elns.jhn skrev:Ligger ombord og lurer på hvilken vei æ skal kjøre om et par tre dager når æ går i land i Tromsø. Har sykkelen med, så det e bare å heise den på land og begynne å kjøre, men hvor?![]()
Æ skal jo hjem, men tenkte å bruke ei ukes tid på turen
Lei inn etpar østeuropeere du Evike,så er jobben gjort påevike skrev:Sitter og snørrer og nyser etter at kveldens maleøkt også medbrakte litt luking av ugress, inkl. burot. Kan ikke noen minne meg på at det ikke er noe lurt, neste gang jeg stikker nesa borti sånt?!?!
Dette maleprosjektet ble som vanlig større enn en tenker seg i startgropa, men jeg har et håp om å bli ferdig før snøen kommer.