Turbeskrivelse
Bildegalleri
Noen smakebiter:

Det gjør du rett i Intruder, ingen grunn til å skamme degIntruder skrev:Ferie hele året jeg,uføretrygdet grunnet industriarbeid i 35 år....og depresjoner
![]()
Og jeg finner ingen grunn til å skamme meg over det...![]()
See you on the road !
Ja, har en først vært der, vil en tilbake! Vi snakker allerede om neste gang....FJR1300 skrev:Har kjørt deler av denne turen i 2009, og vil tilbake..
Bestilte dere hoteller, og retur med Autozug før dere dro?
Takk for raskt svar.. Da ses vi der til neste år daLis skrev:Vi hadde forhåndsbestilt hotell kun i Nauders, resten av overnattingene ble bestemt underveis. Nauders i Østerrike ligger nært grensen til både Sveits og Italia, så vi ville bo der i tre dager for å ta dagsturer derfra. Det hadde ikke vært nødvendig å bestille der heller, det var tett i tett med hoteller der.
Autozug for hjemreisen var det derimot nødvendig å bestille, da vi bestilte 18. mai begynte det å bli ganske fullt.
Vi er heldige som kjører begge to, men vi ser jo at de fleste som er på tur er to på sykkelen. Jeg er helt sikker på at fruen vil trives bakpå på en slik tur. Overnattingssteder er det minste å bekymre seg om, det kryr jo av flotte hoteller og gasthaus. Mange er jo også spesielt tilrettelagt for oss som kjører MC, med for eksempel garasje. Jeg unner alle en slik tur, så dette må dere virkelig vurdere!AJ skrev:Fikk veldig, veldig lyst på å gjøre det samme. Men må innrømme at jeg svært gjerne skulle hatt en partner som kunne kjøre egen sykkel. Men hun kommer neppe til å ta 'lappen' ser det ut til...
Ja, kanskje det :-) Tour de France hadde også vært moro å oppleve, og så er det jo mange flotte pass å velge i også i Frankrike!FJR1300 skrev:Takk for raskt svar.. Da ses vi der til neste år da![]()
Vi tenkte og få med minst 1 etappe av Tour de France neste år.