Det var en flott dame det der ja.

Veldig bra!ArcticTiger skrev: Ellers har jeg jo aldeles glemtå takke dere for alle de positive kommentarene på mine innlegg! Takk skal dere ha
, det er morro å dele de flotte mc-opplevelsene med dere!
Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
Men det kan jo endre seg når folk virkelig får øynene opp for Triumph Tiger![]()
![]()
Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
Men det kan jo endre seg når folk virkelig får øynene opp for Triumph Tiger![]()
![]()
Spørsmålet er vel om man vil kureres.Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
![]()
Det stemmer nok at ingen får se meg på Tiger eller TDM, men jeg tror nok at vi har det like artig på syklene uansett.AJ skrev:Jompa skrev:Begge sykdommene kan vel kureres ?AJ skrev:Synd jeg ikke hadde mulighet til å treffe dere mens dere var her nede...![]()
![]()
![]()
![]()
Vil tro det, jaMen er slett ikke sikker
![]()
![]()
Du, Jompa, vil vi neppe noengang se på en TDM eller Tiger siden du foretrekker luftkjølte japanfirere :-)
Men så går du glipp av mye moroTror jeg...
Tror faktisk du er meget nær sannheten i den påstanden, godeste SnikkerenSnikkeren skrev:
Tror Yamaha kunne gjort det stort hvis de hadde kommet med en ny og forbedret (går det an?) utgave av TDM'en. 1000 kubikk, 110-115 hk, og 100-110 Nm hadde gjort seg. Da tror jeg nok at godeste AJ hadde byttet ut Tigern ganske raskt.
Må si meg enig i dette også, jeg!ArcticTiger skrev:@Snikkern: 110-115 hk blir nok i snaueste laget mot 123 hk i AJs og min Tiger. Og den silkemyke gangen i Triple-motoren er fantastisk, likeså det brede effektregisteret.