Vi trenger i grunnen en organisator til disse oppgavene.

27 timer på 1600 km er jo tre timer for mye. Du brukte vel en drøy time på fergen. Uten den, og den drøye halvtimen på de ekstra 50 km, hadde du greid det da, tror du? Eller med andre ord: Skal man i Norge kjøre seg til det minste av alle IronButt sertifikatene (SaddleSore 1600K) må man kanskje regne med å måtte bruke Sverige som transittland.Jalmar skrev:Da har jeg endelig fått lagt ut Nordkapp-turen på hjemmesiden min. De som har lyst til å lese om den kan klikke på følgende link: http://www.jalmar-travel.com/side45.html
Problemet er vel at det ikke hjelper så mye å øke farten en periode; det er gjennomsnittet som teller.Jalmar skrev: Jeg kunne dratt inn ganske mye tid på fjellovergangene ved å sette hastighetsbestemmelsene litt tilside, ....
For meg var det viktigste å se hvor langt det egentlig er.Jalmar skrev:Kanskje en eller annen gang i framtia at jeg planlegger ordentlig og ordner det formelle slik at jeg kan vinne et diplom.
Du høres ut som en god markedsfører for MilslukerenJalmar skrev:Dette forteller om lange kjørelengder for fører, god kvalitet på den aktuelle sykkelen og at fører er god på vedlikehold av sykkel. I mine øyne litt gjevere enn utmerkelse for èn langtur.