Lasse`s logg: Kawasaki Z H2 2020
-
- Motorsykkelen din: x
Re: Lasse`s logg
Ja det er for tidlig å setten inn ennå
September kan være en flott mc-måned, men litt kjøligere luft gjør at du må kle deg litt bedre.

- lasse_hansen
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Topplue utapå hjelmen gjør susen =)
-
Ja, og polvåtter uttapå kjørehanskene
Lørdag 17 september er det som du kanskje har sett litt snakk om et lite forum-treff oppe på Roa hos AJ. Kanskje du slenger deg med
, Ta ferga til Horten, så kan vi møtes et sted å kjøre sammen oppover! (Jeg kjører fra Andebu)

Lørdag 17 september er det som du kanskje har sett litt snakk om et lite forum-treff oppe på Roa hos AJ. Kanskje du slenger deg med

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
La oss håpe på knall være dnene dagen :[-o<ArcticTiger skrev:Ja, og polvåtter uttapå kjørehanskene![]()
Lørdag 17 september er det som du kanskje har sett litt snakk om et lite forum-treff oppe på Roa hos AJ. Kanskje du slenger deg med, Ta ferga til Horten, så kan vi møtes et sted å kjøre sammen oppover! (Jeg kjører fra Andebu)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- lasse_hansen
Ligger ikke Roa oppenfor oslo? Er det lettere å kjøre fra horten til Roa? Enn ifra østfold her, til oslo, så roa??
-

Mente bare at det kanskje kunne være triveli å kjøre sammen

- lasse_hansen
Hmm, ikke misforstå, er helt klart mer trivelig å kjøre sammen.. Kanskje jeg og dama skal bli med en tur kanskje? hmm.... Hva er opplegget den dagen a? Er det med værforbehold?ArcticTiger skrev:Joa. Alle veier fører til Ro(m)a, sies det.
Mente bare at det kanskje kunne være triveli å kjøre sammen. Og så er det jo sånn at det er ikke altid at den kjappeste veien er den beste når du kjører mc

Edit: Arg! Nevnte det for dama nu, og den 17sep. skal svigermor ha bursdag, 50år... JADA!

-
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3457" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir vel det vanlige som alltid når mc-folk møtes
: Kaffedrekking
, Mc-juging, eting, og en rundtur på Hadeland håper jeg.
Alt er vel ikke ferdig planlagt ennå, eller hva sier dere Intruder og AJ som vel er initiativtakere og lokalkjennt?
Hvis allt går etter planen blir det anleding til å prøvekjøre noe desmo-greier
Det blir vel det vanlige som alltid når mc-folk møtes

Alt er vel ikke ferdig planlagt ennå, eller hva sier dere Intruder og AJ som vel er initiativtakere og lokalkjennt?

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Jeg har vært på Roa tre ganger og er vel ikke akkurat lokalkjent...DET er AJs domene..ArcticTiger skrev:http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3457
Det blir vel det vanlige som alltid når mc-folk møtes: Kaffedrekking
, Mc-juging, eting, og en rundtur på Hadeland håper jeg.

Lenger oppe er det spørsmål om det er værforbehold,og dette er opp til den enkelte,synes du
ikke det er kjørevær så...

Det verste som kan skje er vel at AJ sitter alene på Roa med løsskjegget i postkassa...Og det er antakelig ikke fysste gongen..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
@Lasse: La dama di være hjemme å stelle i heimen, så tar du med deg Svigermor på overraskelses-bursdags-MC-tur til Roa istedet
Så lager vi bursdagsfest med is og pølse på Shellstasjonen der

-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Kjempeidé!ArcticTiger skrev:@Lasse: La dama di være hjemme å stelle i heimen, så tar du med deg Svigermor på overraskelses-bursdags-MC-tur til Roa istedetSå lager vi bursdagsfest med is og pølse på Shellstasjonen der
![]()

Tenk på det... det kan jo ikke bli feil...
ENTEN blir det suksess med overraskelsen - og alt er topp - svigermors favoritt og MC-tur
ELLER det blir siste gangen ***EVER*** som du blir invitert til bursdag på tampen av MC-sesongen
Det gjelder å tenke strategisk
...uhm... hvis ikke dama di leser dette da... 
(This message will self-destruct in 10 minutes... Mission Impossible plystres...
)
ENTEN blir det suksess med overraskelsen - og alt er topp - svigermors favoritt og MC-tur

ELLER det blir siste gangen ***EVER*** som du blir invitert til bursdag på tampen av MC-sesongen

Det gjelder å tenke strategisk

(This message will self-destruct in 10 minutes... Mission Impossible plystres...

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- lasse_hansen
Blir nok siste gangen ho ber meg i noen bursdag som helst da tenker jeg.. hehe, og da har jeg nok heller ingen dame å komme hjem til, ettersom ho hadde nok blitt stort skuffet over å ikke få blitt med.
hehe
Men når det skal sies, så har jeg nå endelig våknet litt ifra dvale, har ligget syk her hjemme i 2-3dager nå, først idag så ser det litt lysere ut, men ikke helt topp
Og det som er enda bedre er, at nå som jeg har ligget syk inne, ja da forsvant regnet ute, og sola skinner !
Typisk! Så om jeg er frisk nok til å kjøre sykkel i morra, ja da pøsregner det nok
hehe

Men når det skal sies, så har jeg nå endelig våknet litt ifra dvale, har ligget syk her hjemme i 2-3dager nå, først idag så ser det litt lysere ut, men ikke helt topp

Og det som er enda bedre er, at nå som jeg har ligget syk inne, ja da forsvant regnet ute, og sola skinner !
Typisk! Så om jeg er frisk nok til å kjøre sykkel i morra, ja da pøsregner det nok

- lasse_hansen
Hadde et spørsmål til dere her også, muligens mest til de som har eller har hatt TDM tidligere.
Fant ut at på ene siden på sykkelen så manglet jeg et sånn plastikk klips på ene siden, har lagt ved bilde og merket hvor klipset sitter. Virker som det er en liten plastikk tapp som har forsvunnet, festet som den tappen egentlig skal sitte, det er like helt, så det sitter der..
Den tappen som har forsvunnet skal sitte undernifra og opp, og den skal holde plastikk kåpe fast i hjørnet der jeg har satt en sirkel..
Noen som vet hva jeg snakker om?
Spørsmålet er da, hvor finner jeg slikt? Eller link?
Edit: La også ved et bilde som jeg tok på oversiden av sykkelen og inn i kåpa på siden, der ser man at den ene plastikk biten sitter igjen på sykkelen, men selve tappen som skal inn fra undersiden er vekk.
Mvh
Lasse Hansen
Fant ut at på ene siden på sykkelen så manglet jeg et sånn plastikk klips på ene siden, har lagt ved bilde og merket hvor klipset sitter. Virker som det er en liten plastikk tapp som har forsvunnet, festet som den tappen egentlig skal sitte, det er like helt, så det sitter der..
Den tappen som har forsvunnet skal sitte undernifra og opp, og den skal holde plastikk kåpe fast i hjørnet der jeg har satt en sirkel..
Noen som vet hva jeg snakker om?
Spørsmålet er da, hvor finner jeg slikt? Eller link?
Edit: La også ved et bilde som jeg tok på oversiden av sykkelen og inn i kåpa på siden, der ser man at den ene plastikk biten sitter igjen på sykkelen, men selve tappen som skal inn fra undersiden er vekk.
Mvh
Lasse Hansen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Vet veldig godt hva du mener, ja!
Det du mener er denne låsepinnen, som skal dyttes inn i den andre delen for å ekspandere det du ser på det ene nærbildet. Dette for at pluggen skal låses når "rosa" ekspanderes, eller presses utover av låsepinnen.
Ikke helt uvanlig at låsepinnen faller ut... Har hendt meg et par ganger også.
En Yamaha-forhandler burde ha slike på lager.
Evt. kan du høre med Mekonomen, BilXtra og lignende bilrekvisitaforretninger.
Det du mener er denne låsepinnen, som skal dyttes inn i den andre delen for å ekspandere det du ser på det ene nærbildet. Dette for at pluggen skal låses når "rosa" ekspanderes, eller presses utover av låsepinnen.
Ikke helt uvanlig at låsepinnen faller ut... Har hendt meg et par ganger også.
En Yamaha-forhandler burde ha slike på lager.
Evt. kan du høre med Mekonomen, BilXtra og lignende bilrekvisitaforretninger.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.