Da var man hjemme igjen, etter en kjøretur med sykkelen i finværet, fikk testa mp3`spilleren min mot scala riderèn og.. Funka som en drøm, eneste minuset var at lyden ble litt lav, så i over 70-80km så hørte jeg nesten ikke musikken.. Og da var lyden på mp3 spilleren på max.. Kan kun justere lyden på spilleren, og ikke på headsettet... Men ellers funka det greit. Hadde vel kanskje kunne stilt litt høyere lyd, om jeg hadde lagt litt mere penger i mp3`spiller, og ikke bare kjøpe den billigste jeg fant til 200kr
Men en lite spørsmål, som jeg egentlig skulle ha spurt om for lenge siden, men spørsmået er litt for dumt kanskje?
Når jeg kjører, og girer, så hender det innimellom at det kommer en "klakke" lyd når jeg skifter gir.. Er dette normalt? eller er det clutchen som ikke tar ordentlig??
Hadde en slik klakke lyd på mopeden jeg hadde engang i tiden også, men synes klakke lyden er kraftiger på mcèn, men det er kanskje normalt?? Når jeg står rolig med sykkelen i fri også, og setter den i første, da er klakkelyden kraftigest..
Sikkert et veldig dumt spørsmål for dere som har kjørt mc en stund, men jeg har lært at ingen spørsmål er for dumme