Men i morgen skal de bli sol og jeg skal ut på hjul igjen! Herlig. Skal faktisk få på nytt bakdekk i morgen også.....det gamle er 5 år, og mm på midten er under forskriftens krav.....så det er vel bare å få på nytt, er jo nok av regn.........
5 år gammalt!?frissy skrev:Skal faktisk få på nytt bakdekk i morgen også.....det gamle er 5 år, .....
Hvor går turen i morgen da? Tenkte jeg kanskje skulle få meg en tur i morgen jeg også - om jeg får tid.frissy skrev:JA det høstes....hadde tur med dattera idag jeg også. En fin tur Lier rundt i sol....har varmeholker, men de ligge fortsatt i garasjenda jeg håper å få hjelp til å montere de snart......er på tida nå.
Men i morgen skal de bli sol og jeg skal ut på hjul igjen! Herlig. Skal faktisk få på nytt bakdekk i morgen også.....det gamle er 5 år, og mm på midten er under forskriftens krav.....så det er vel bare å få på nytt, er jo nok av regn.........
Når den tid kommer da er nok ikke jeg med lenger, da spørs det om det eneste jeg kjører er rullator.Snikkeren skrev:Å? Bare vent. Når jeg blir pansjonist skal jeg nok klare å slå han.![]()
Vet jo det . Alt er ikke bokstavlig. Nyttevekten er jo 2hundrekiloettellerannet. Men 100 kilo trønder uansett ikke noe å å kimse av... hehe.Gammelgutt skrev:Den takler mye mer enn bare en 100 kilos trønder, den klarer fint en kort helfet bæring og passasjer. Da er vel nesten nyttelasten full, forbikjøring av traler opp oslofjodtunnelen går lekende lett i 6 gir.
AJ skrev:5 år gammalt!?frissy skrev:Skal faktisk få på nytt bakdekk i morgen også.....det gamle er 5 år, .....Hæh!?
![]()
Byttet til mitt andre bakdekk i år for få uker siden, jeg...