Spesielt bra på freddan, ser det ut til

Akkurat den dagen jeg og kjerringa har tenkt oss en tur til Sverige - igjen!

Noen andre som legger alt annet til side og hiver seg på sykker'n den 22.?
Er kanskje siste mulighet i år, folkens!

Ikke med at det er spådd godt vær, vil jeg tro...2000Touring skrev:Tja... sliter litt med den 22.
Tror jeg kan si at alle mine/våre planlagte turer i år er blitt gjennomført - tross bøttevis med regn. Skal straks, prompte og med en gang gi klar melding om at det ikke alltid var like fornøyelig...evike skrev:Stakkar, alle hans andre planlagte turer i år har jo regna fullstendig bort. Han har fått svarfrist til torsdag kveld, for at jeg eventuelt skal maile det ut til 200 medlemmer.
AJ skrev:![]()
Tog' an - endelig!![]()
Jeg mener så klart 30. september...
Så det var dit du skulleGammelgutt skrev:Blir kanhende en langtur på fredda`n. Men det er vel forskjell på hva noen kaller en langtur?. Hadde en middels lang tur i dag, harrytur til Tøckfors, som ble forlenget til Karlstad. 46 mil.
Hvis du kjører Birkebeinerveien og avslutter via Brumundsaga vil jo det å passere IntrudersSvein2 skrev:Årets siste langtur blir det forhåpentligvis ikke.
Jeg tar ferie resten av uka, snørra er på retur, yr spår opp mot 20 gr.
og jeg har ikke kjørt på ei uke. Turer blir det , men hvor vet jeg ikke.![]()
Turer jeg kunne tenkt meg i fine høstfarger er Birkebeinerveien, Finnskogen
og/eller opp mot Sølenfjella.
Det kommer nok noen bilder og små turreferat ettervært.
PS ! Jeg bor rett ovafor Brumund skole....Svein2 skrev:Du passerer meg på vei hjem Intruder, hvis du svinger til høyre og 200m. rett
etter støygjerdet, like etter at du har kjørt forbi S-laget i Heradsbygd.![]()
Vestsia av Glomma fra Kongsvinger til Elverum er egentlig finest å kjøre,
da passerer du meg ikke. God tur forresten.
Jeg gjorde Charlottenbergrunden min,ved 17oo tida var jeg ved Coop Heradsbygd,som jeg fikk på venstre side.Svein2 skrev:Dato`n på overskriften kan du forandre enda en gang AJ. I følge Yr.no er det bare røde grader
og for første gang i år er det ikke en regndråpe i sikte på 10 dager. :=D>
I dag har jeg endelig fått lurt med kjærringa og Kawa`n på en tur, koker kaffe
og reiser vestsia mot Kongsvinger så får vi se hvor vi havner.
Yepp,dukker kanskje opp en dag..Svein2 skrev:Du var nok ikke langt unna da, du må forbi S-laget og nesten 1 km mot Elverum,
da er det til høyre ved enden av støyskjermen og 200m rett nedover Skolegutua.
Vi er omtrent akkurat hjemme vi også etter en tur til Skasenden. Hadde vært hyggelig
om du tok deg en tur. Du får prøve igjen senere.