Er vel kandidat når de skal plukke ut det nye giftmerket jeg..

Og hyggelig å konstatere at AJ er det vi herover kaller godt gift..

Når man blir litt oppi åra, kan det være vanskelig å sjå både over og under.Intruder skrev:Fytterakkern var ikke klar over at jeg var så hårløs som på detta bildet gittmen det bryr meg ikkeno altså.. :=D>
Er vel kandidat når de skal plukke ut det nye giftmerket jeg..![]()
Og hyggelig å konstatere at AJ er det vi herover kaller godt gift..
(slettet endel båndbredde)AJ skrev:Som allerede nevnt; 30.9.2011 ble en purrrfect dag hvor Bakpå, Tiger og jeg trivdes voldsomt godt
En dag som antakelig ville blitt enda et hakk bedre om vi kunne ha plassert oss selv der vi alle helst ville kjørt i slikt vær i Norge på en dagh som denne.
Tja... på en eller annen fjellovergang i Kongeriket, kanskje? Suleskardveien? Til og fra Vestkapp? For å nevne et par alternativer.Gielas skrev:(slettet endel båndbredde)AJ skrev:Som allerede nevnt; 30.9.2011 ble en purrrfect dag hvor Bakpå, Tiger og jeg trivdes voldsomt godt
En dag som antakelig ville blitt enda et hakk bedre om vi kunne ha plassert oss selv der vi alle helst ville kjørt i slikt vær i Norge på en dagh som denne.
Vær så snill å beskrive/navngi plassen "...vi kunne plassert oss selv der vi alle helst ville kjørt i slikt vær i Norge..." for oss uinnvidde's
For å si det med Reodor Felgens uttalelse (da han så baksiden av avisa (Flåklypa Tidende) ):AJ skrev: Var egentlig ikkeno' dypere mening bak uttalelsen enn det, forsåvidt... :-)