Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- 2000Touring
- Motorsykkelen din: BMW F650GS 2008/Shadow600 1997/Shadow125
- Kontakt:
Re: "Ut på tur i dag!" tråden...
Tok med guttungen på tur i dag. Rimelig greit vær og rundt 15 grader.
se her
Turen ble lnoe lenger enn beregnet da det var stengte veier(veiarbeide) ved punkt E og G
Ca 20 mil med mange fine svinger. Fikk med grusveg også til og med :-)
se her
Turen ble lnoe lenger enn beregnet da det var stengte veier(veiarbeide) ved punkt E og G
Ca 20 mil med mange fine svinger. Fikk med grusveg også til og med :-)
BMW F650GS 2008
BMW 2000 Touring 1971
BMW 320D 1999
BMW 2000 Touring 1971
BMW 320D 1999
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Prøver å få til en Mjøsa Rundt tur i løpet av uka,og holder det ikke umulig jeg prøver
å få til ytterligere noe kjøring....
Og så vinterlagring i varm kjeller sammen med ytterligere noen Ryk & Reisfolk..
OBS : Det er syklene som skal lagres..
å få til ytterligere noe kjøring....

Og så vinterlagring i varm kjeller sammen med ytterligere noen Ryk & Reisfolk..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Enda bra det var syklene som skulle lagres jaIntruder skrev:Og så vinterlagring i varm kjeller sammen med ytterligere noen Ryk & Reisfolk..

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Jeg hadde meg en bitte liten tur i går, primært for å besøke mine foreldre og hjelpe dem med noe i leligheten demmes. På veien hjem åpnet himmelen seg, og da var det ikke fult så tøft å kjøre uten fremskjerm nei... Måten fremhjulet kaster vannet opp og frem på er PERFEKT for å treffe meg i hjelm/visiret....
Men men... Hva er det disse kjerringene sier... Man skal lide for skjønnheten....
Men men... Hva er det disse kjerringene sier... Man skal lide for skjønnheten....

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Og så sier gammelkjerringene : " Alt kler den smukke.."Crinos skrev:Jeg hadde meg en bitte liten tur i går, primært for å besøke mine foreldre og hjelpe dem med noe i leligheten demmes. På veien hjem åpnet himmelen seg, og da var det ikke fult så tøft å kjøre uten fremskjerm nei... Måten fremhjulet kaster vannet opp og frem på er PERFEKT for å treffe meg i hjelm/visiret....

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
Hadde en suveren høsttur i ettermiddag, stakk avgårde fra Drammen ved 14.30 tiden og havnet etterhvert i Drøbak så Hvitsten og til slutt Son på de inde småveiene. Fantastisk høstvær var det hele veien, desverre er sesongen snart slutt.
Men får sikkert tatt noen småturer til.
Har fått til ca. 23000 km denne sesongen til tross for mye dårlig vær, men tar gjerne noen km til... :-)
Kanskje i morgen...?
Men får sikkert tatt noen småturer til.
Har fått til ca. 23000 km denne sesongen til tross for mye dårlig vær, men tar gjerne noen km til... :-)
Kanskje i morgen...?
Veien er viktigere enn målet.
Dette er turen vi kjører i morgen..:-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Så ut som en flott tur det der Godtvoksen
Ønsker dere en god tur

Ønsker dere en god tur

2013: Ca 400 mil
Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
Her er noen få bilder fra turen
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Fine bilder, men veldig små, synes jeg...Godtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.

Hadde blitt bedre om du hadde lagt dem inn her på MCsiden.no, tror jeg... med 800 pixels bredde...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.

pelsen skrev:glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
Hvor mye veier en Ducati F1 ?
det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.Godtvoksen skrev:pelsen skrev:glatte veier er vel ikke så farlig, husker at jeg fikk sludd og snøføre over Hardangervidda en gang jeg kjørte Ducati F1 til triumphklubben sitt årsmøte. Bilene kjørte så sakte at jeg valgte å kjøre forbi demGodtvoksen skrev:Turen ble litt kortere en planlagt, da det var mye kaldere en forventet første del av turen. Videre tok jeg ikke sjansen på å kjøre opp via Sirdalen i frykt for å møte på glatte veier.
Hvor mye veier en Ducati F1 ?
Vrien = Farlig ?pelsen skrev: det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.
-
- Motorsykkelen din: x
Nei ikke farlig, "Vrien" betyr i dette tilfelle bare at den duger dårlig til å kjøre sakte medGodtvoksen skrev:Vrien = Farlig ?pelsen skrev: det er en gammel R-sykkel som veier ca 180 kg, lave clip-ons og brutal motor, den er relativt vrien å kjøre på glatt føre.