Godtvoksen skrev:Intruder skrev:Vi kan vel ha treff i Sverige denne helga uansett,det er vel mer enn en campingplass der..?
Slik er det vel bare ?

Vet ikke om jeg tør nevne det uten at en risikerer bråk

, men
Duville har tidligere foreslått annen campnplass, men tror ikke
AJ vurderer det...eller hva

Skulle vel ikke bli noe "bråk" om man nevner en annen campingplass...
Saken er den at jeg foretrekker og dermed anbefaler Bomstad-Baden fordi jeg har vært der før og hatt gode erfaringer med nettopp denne campingen.
Nå ser jeg ikke for meg at dette treffet organiseres på samme måte som PreHøst-turen hvor vi gjorde en felles forhåndsbestilling. Ser heller for meg at de som vil hive seg på sørger for booking for seg selv og evt. andre de vil dele hytte/leilighet med. Blir mer på samme måte som vi gjorde på Randsfjordentreffet i sept. 2010.
Og det er selvfølgelig opp til enhver hvor man vil campere. Tanken er imidlertid at vi samles på den campingen hvor det er flest for felles hygge om kvelden. Gjerne på Bomstad-Baden siden dette stedet ligger flott til med fin strand og det hele.
Også kan det hende at noen fra Tors MC også henger seg på.
Evike har nevnt at hun kan ta kontakt med flere hun kjenner i denne klubben.
Det er i korthet sånn jeg ser for meg organiseringen av dette treffet. Så får vi se hva det endelige svaret fra kontaktpersonen på campingen blir. I beste fall får vi en spesialpris (lite trolig...

), i verste fall får vi beskjed om at den aktuelle helga er fullbooket. Tror ikke vi får et svar om at det er fullbooket, men kanskje en beskjed om at vi bør være tidlig ute med bestillinger.
Men dette kommer jeg tilbake til så snart nytt svar fra campingen foreligger.