Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Gå amok i terrenget på sykkel :Jeg er iallfall for gammel for denslags utskeielser,men ser artig ut... :mc1 :mc1
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av MaxTron »

Intruder skrev:Gå amok i terrenget på sykkel :Jeg er iallfall for gammel for denslags utskeielser,men ser artig ut... :mc1 :mc1
For gammel? Hva er for gammel?? 70? 75?? Man er vel bare så gammel som en føler seg???
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Neida,vet bare av erfaring at jeg får innmari vonde armer av slikt grunnet mange
år med tungt arbeid.... :dontknow :oh
Følelsesmessig er min innbilte alder langt under virkeligheten,det kan komme av
at jeg allerede som barn var en liten gutt,og---------------- :thumleft :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av MaxTron »

Intruder skrev:Neida,vet bare av erfaring at jeg får innmari vonde armer av slikt grunnet mange
år med tungt arbeid.... :dontknow :oh
Følelsesmessig er min innbilte alder langt under virkeligheten,det kan komme av
at jeg allerede som barn var en liten gutt,og---------------- :thumleft :knegg
Høres ut som den psykiske alderen fortsatt er ung og sprek ja, gode greier!! :thumleft

Synd når fysikken stopper en ja....
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Så er Hysesangene satt i opplag for den ufyselige årstiden. I år har HG kræsjet den nyeste Hysesangen så hun har bare kjørt 1575 km. Men hun har fått tunglappen og det har medført at jeg er vaksinert mot Biltilsynets kjøregård som lørdagssyssel for resten av livet =; Siden hun liker å menge seg med tjukke kollegaer med HD så har Hysesangen hennes fått ny elektronikk og nye dyser som i sammen med ei GFL potte sies å øke ytelsen med skremmende 6 hk . Akkurat det med økt ytelse trur jeg ikke en dritt på :scratch Men lydnivået er enormt nå så hun glir inn blant HD kjærringene støymessig og bare ikke i bredde og vekt :\m/: Men hun syntes ikke jeg er grei for nå bråker den så fælt og historien om at potta må kjøres inn stiller hun seg tvilende til :\m/: :orefk Det er takken for å være både snill men grei ](*,)
Kim-Il skal selges og ny Hysesang med redesignet front er bestilt for levering før 1ste juni neste år. Den kommer antagelig KawaBæiben til å stikke av med for hun skal kjøre opp til våren og sikler etter å temme de 32 ponniene den har. Ser ikke bort ifra at mine nyervervede kunnskaper om å rette bensintank kan komme til nytte til neste år :scratch
Håper bare på at Eskroten blir EU godkjent jeg :knegg

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

:thumleft Halla Polllti, godt å se deg tilbake her, så vi får litt mer saklige disskusjoner igjen. :vs

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

I dag møtte jeg Haus Gestapoen din på IKEA... Skal dere bytte kjøkken IGJEN?!

Ihvertfall har Gestapoen min bestemt at innen mars 2012 har vi nytt kjøkken... Jeg gruer meg... ](*,)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Svein2 »

Trudde gjenoppstandelsen var i jula....eller pinsen, jaja samma det.
Hyggelig å høre fra Pollti igjen. :bananas

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Så det var på Ikea hun var ja ! Ikke no rart hun bruker 5 timer fra Oslo og hjem da. Mens jeg satt foran brødboksen og led i all min ensomhet og nesten omkom :[-( Med mine siste krefter krabbet jeg til Irma 1000 og kjøpte øl. Imorra søker jeg Fylkesmannen om utgangsforbud for henne. Det blir jævlig dyrt når hun ferdes rundt i butikker og jeg får bestandig regninga :8-[
Sist vinter fikk hun skylda for ekstreme strømregninger så nå er a i energisparemodus. Kjøper a mere vinduer og isolasjon nå så ender det opp med drap med døden til følge for nå er jeg så blakk at jeg ihvertfall ikke kan betale strømregninger mere. Bidrag til Polltis Fattigkasse mottas med takk.
Eller kanskje hun skal pusse opp stua igjen for det driver a med hvert år virker det som ? Tror jeg må kjøpe løpestreng av stål og strupehalsbånd ? :dontknow

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av rogg »

Godt å ha deg tilbake Pollti... :thumleft
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av SheDevil »

rogg skrev:Godt å ha deg tilbake Pollti... :thumleft
Kan ikke annet enn å si meg enig her :m
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Hey-hey..long time no see..Har slagskipet funnet veien til opplaget for i år?
skal du kvitte deg med Kim-il så er jeg intressert-prosjekt arvtager trenger hjul til sommeren... :confused

Trenger noe villblogging nå-pms`n har begynt sitt inntog.. :terge
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Slagskibet har fått ny hjemmehavn og eier som tar bedre vare på den enn meg så den epoken er over ihvertfall for vår del. Kim-Il kan du hente når det passer for deg Mekkeren hvis du vil ha den. Tror den trenger nye plugger og muligens en forgasser rengjøring og justering :-k Gadd ikke tulle med det nå så den ble bare vasket og stuet bort. Salig er de dovne for de gjør ikke noe :notworthy:

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Hvor i all verden har du vært, Pollti? Dette forumet har sklidd ut i innmari særriøst i ditt fravær. :sk?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det har jeg lagt merke til Desmo. Men fortvil ei, her i denne bloggen er påbudt å være særriøst useriøs og å være stor i munnlæret i omtale våre bedre 7/8 deler (også kalt Kvinner av Det Motsatte Kjønn). Helt på ånkli og dønn særriøst. :knegg

Svar