For gammel? Hva er for gammel?? 70? 75?? Man er vel bare så gammel som en føler seg???Intruder skrev:Gå amok i terrenget på sykkel :Jeg er iallfall for gammel for denslags utskeielser,men ser artig ut...![]()
Høres ut som den psykiske alderen fortsatt er ung og sprek ja, gode greier!!Intruder skrev:Neida,vet bare av erfaring at jeg får innmari vonde armer av slikt grunnet mange
år med tungt arbeid....![]()
![]()
Følelsesmessig er min innbilte alder langt under virkeligheten,det kan komme av
at jeg allerede som barn var en liten gutt,og----------------![]()
Kan ikke annet enn å si meg enig herrogg skrev:Godt å ha deg tilbake Pollti...
ArcticTiger skrev:@Pollti: D ække bare deg det gjeller, altså?? http://www.dagbladet.no/2011/10/25/tema ... /18762613/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitte i grøftekanten sier du? Aldri i verden! Du får sitte på verandaen med meg og ta i mot tysk eder og galle når kjøkkenet skal monteres. For hu har tydelig uttrykt at det er vel hu som må sette opp detta kjøkkenet..Pollti skrev:Hva klager du på Cheron ? Du vet utmerket godt at din oppgave i livet er å hive ditt lett forfalne legeme opp i rett stilling og lytte til hva HausGestapo beordrer deg tilSå skrider Hijols EinsatzGruppe til verket og setter opp nytt kjøkken og din lokale HG kurrer fornøyd og kjøttkake forsyningen er sikret 1 år til
![]()
Vær glad hun ikke vil ha nytt bad også men det kommer 2014Du har nok noen år foran deg med bøyd nakke hvor det viktigste du kan ytre er et svakt underdanig ja på passende steder i monologen. Det er nytteløst å bruke penger på gamle Folkevogner de neste årene
Ikke hjelper det å skru av høreapparatet heller
![]()
Si fra når du begynner så tar jeg med campingstol,popcorn og Cola og sitter i grøftekanten og ser på
Flere områder rundt Mjøsa har vel også stridd med betegnelsen " Stedet Gud glemte ogDesmo skrev:Så det er ikke bare på Toten & omegn at asfalten er av laber kvalitet? For nå begynner jeg å tro at vi er glemt av gud og at mesta ikke vil ha noe med oss å gjøre.
Nei, nå tulleru PollltiPollti skrev:Jeg har nettopp kjøpt nytt baseball tre. Vil du jeg skal klaske det i bakhodet på deg din tomsing ?
Innerst inne så vet du menneskehetens oppgave er å føre slekten videre. OM Hg ikke snakker eller snakker til deg er da samme F ?Vreng øya også er det ok. Alternativt kan du be a å ligge rolig så du kommer ut av rytmen