MCsiden.no treff i Sverige 2012! Nå med bilder fra s. 37!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: MCsiden.no treff i Sverige i 2012! Tror vi er velkomne :

Legg inn av Intruder »

Godtvoksen skrev:
AJ skrev: Nåja... synes vel du tar i vel mye nå, Godtvoksen.
Vel, jeg forventer å bli ekspedert så raskt som mulig. Er det ikke kø, så betyr det med en gang når jeg kommer i butikkens "åpningstid"...
Skulle vel gå an å få reservert ei hytte på en campingplass i god tid på forhånd,ihvertfall når det lir ut på nyåret og de
har fått tak i den nye almanakken... :lol
Uansett : Time vill sjåv,GV :jada:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Intruder skrev:

Skulle vel gå an å få reservert ei hytte på en campingplass i god tid på forhånd,ihvertfall når det lir ut på nyåret og de
har fått tak i den nye almanakken... :lol
Ja, selvfølgelig jeg tenkte ikke så langt :doh at de er svenske og ikke har fått almanakken for 2012, da må vi selvsagt vise litt tålmodighet... :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Husker ikke akkurat nå og har heller ikke tid til å sjekke nærmere, om jeg har nevnt i en tidligere post at jeg har sendt link til denne tråden på e-post til kontaktpersonen hos Bomstad-Baden. Tror ganske bestemt at jeg har gjort det.
Jeg har i hvert fall henvist campingfolkene på Bomstad-Baden til denne tråden et par ganger i e-postene jeg har sendt.
Dermed er det stor sannsynlighet for at de også er inne og kikker og enkelte poster her inne kan kanskje gjøre at han jeg har kontakt med og de andre som jobber der, blir noe betenkt... :-k

Fant grunn til å nevne dette nå av en eller annen grunn...

:mk

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Oppfattet... :notworthy:

Bilde

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:Ble plutselig veldig stille fra svensken som lovte å gjøre det trevligt for oss på Bomstad-Baden... :8-[

Men vi satser fortsatt på 6. - 8 juli 2012 :thumleft

Kanskje lurt å sende en forespørsel om ledige hytter/leilighet allerede når - hver for oss eller de som vet at de kommer til å bli samodere denne helga.
Her er linken til aktuelt skjema:

http://www.bomstadbaden.se/Kontakt__1053.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Da er vel datoene fastsatt,og jeg synes vi får samordne oss så vi havner omtrent samlet i lendet !! :thumleft
Stedet er vel også bestemt,synes jeg å ha fått med meg...? :skriver
Måtte alle gode krefter stå oss bi !!

Kanskje greit med en liten gallup hvem som kan tenke seg å dele hytte sammen,2.3. eller 4 sengs...
Unnskyld maset,AJ *mas

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Intruder skrev: Kanskje greit med en liten gallup hvem som kan tenke seg å dele hytte sammen,2.3. eller 4 sengs...
Unnskyld maset,AJ *mas
Dert er andre enn meg her inne som bedre på å lage slike skjemaer du etterlyser, Intruder. En enkel gallup hvor alle som stemmer er anonyme holder jo ikke. Må ha et skjema hvor folk opplyser hvem de er og hva de kan tenke seg å dele. Og da tenker jeg ikke først og fremst på seng, men på om de ønsker å dele hytte/leilighet med en eller flere.

Uansett så tror jeg kanskje vi kan vente med lage slikt skjema.
Det folk gjerne må gjøre er å sjekke med hverandre og gjøre avtaler (på PM eller e-post?) om å dele hytter/leiligheter/lavo/telt osv. osv.

Mulig jeg trekker det litt langt nå, men det kan vel gå å lage en egen tråd også, hvor folk kan bli enige om et høyst midlertidig 'samboerskap' denne helgen - som jeg fortsatt håper og tror det skal bli noe av \:D/

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

AJ skrev:Husker ikke akkurat nå og har heller ikke tid til å sjekke nærmere, om jeg har nevnt i en tidligere post at jeg har sendt link til denne tråden på e-post til kontaktpersonen hos Bomstad-Baden. Tror ganske bestemt at jeg har gjort det.
Jeg har i hvert fall henvist campingfolkene på Bomstad-Baden til denne tråden et par ganger i e-postene jeg har sendt.
Dermed er det stor sannsynlighet for at de også er inne og kikker og enkelte poster her inne kan kanskje gjøre at han jeg har kontakt med og de andre som jobber der, blir noe betenkt... :-k

Fant grunn til å nevne dette nå av en eller annen grunn...

:mk
Høhø, ja, vi får skjerpe oss :redface :redface , de der svenskene er kanskje ikke så humoristiske av seg :scratch .
Det ville vært ille hvis hele treffet i BadenBaden skulle gå føyka pga sleivkjefta Norrbaggar :dontknow

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

"Galupp" var nok en feil benevnelse fra meg,er vel nok at de som kan tenke seg å dele ei hytte nevner det her på
denne sida.. :mk Så tar vi det derfra !!
Er jo ellers ikke noen nær døden-opplevelse om man blir liggende alene i ei hytte.. :8-[
Men om vi kunne samles innenfor et lite område og blir sammensveiset som en Smiths venner-gruppe etter en gå
på vannet - opplevelse ville vært ålreit!! :prop:

Nil satis nisi optimum !

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Litt i nærheten av hverandre er nok greit. sikkert mulig å arrangere hvis vi finner ut sånn ca antall hytter vi trenger og gir beskjed om dette slik at bader-mainhof på baden-baden plasserer oss sammen hvis vi refererer til disse hyttene.

bekrefter herved at dele hytte er greit. :thumleft

PS: litt fleiping tåler alle de svenske jeg kjenner-Hender at de drar noen andre veien også.. :8-[
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Om noen har trodd at jeg har gitt opp eller glemt idéen med treff i Karlstad og nærmere bestemt Bomstad-Baden må gjerne tro om igjen 8)

Fikk nytt epostsvar i dag og med kun én liten detalj jeg regner med at kontaktmann Ulf går med på, så er det klar for booking av hytter eller annen ønsket boform.
Detaljen det er snakk om er å få alle bookingene merket med "mcsiden" i stedet for det Ulfern forslo ;-)
Kommer nærmere tilbake med detaljer...

Her er svaret på epost jeg fikk i dag:

Bilde

Ser lovende ut dette, folkens! Hæ? :knegg \:D/

Svein2
Motorsykkelen din: MC

Re: MCsiden.no treff i Sverige i 2012! Vi ER velkomne!!

Legg inn av Svein2 »

Detta blir bra. :=D>
Tenkte å leie komfortstuga vi også, men har du hørt noe om hvordan gjør vi det med betaling.
Er det betaling med visanr. o.s.v. i bestillingsprossessen, overføring til kontonummeret
som står på hjemmesiden dems eller ved ankomst i sommer?
Men vi har god tid så vi får nok betalt. :D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Svein2 skrev:Detta blir bra. :=D>
Tenkte å leie komfortstuga vi også, men har du hørt noe om hvordan gjør vi det med betaling.
Er det betaling med visanr. o.s.v. i bestillingsprossessen, overføring til kontonummeret
I sommer betalte jeg vel med Visa, om jeg ikke husker helt feil.
Eller var det slik at jeg fikk regning tilsendt på e-post... :scratch
Husker ikke i farten...

Men nå, med så god tid, regner jeg med at campingen først registrerer bookingen og gir deretter beskje dom hvordan betalingen skal foregå.

Det Ulf ber oss gjøre er å bruke forespørselsskjemaet og ikke bestillingsskjemaet. Og da regner jeg med at de registrerer forespørselen først og kommer deretter med en bekreftelse og siden betalingsinfo.
Men dette kommer jeg nærmere tilbake til så snart Ulf har svart på mailen jeg sendte ham som svar på en jeg fikk i dag.

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:
Husker ikke i farten...

Men nå, med så god tid, regner jeg med at campingen først registrerer bookingen og gir deretter beskje dom hvordan betalingen skal foregå.

Det Ulf ber oss gjøre er å bruke forespørselsskjemaet og ikke bestillingsskjemaet. Og da regner jeg med at de registrerer forespørselen først og kommer deretter med en bekreftelse og siden betalingsinfo.
Men dette kommer jeg nærmere tilbake til så snart Ulf har svart på mailen jeg sendte ham som svar på en jeg fikk i dag.
------Ser at AJ ikke husker om han betalte via Visa eller e-post,lurer nå jaggu på om han stakk fra regninga og skal ha med oss på neste tur for å slippe juling... :orefk ](*,) ....Fra spøk til revolverer, er du AJ så snill å bestille en komfortstuga til meg i nærheten av deres,og jeg deler gjerne stugan med andre.. :mk :-J .

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Intruder skrev:
AJ skrev:
Husker ikke i farten...

------Ser at AJ ikke husker om han betalte via Visa eller e-post,lurer nå jaggu på om han stakk fra regninga og skal ha med oss på neste tur for å slippe juling... :orefk ](*,) ....Fra spøk til revolverer, er du AJ så snill å bestille en komfortstuga til meg i nærheten av deres,og jeg deler gjerne stugan med andre.. :mk :-J .
:knegg :knegg :knegg
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Når det gjelder booking av hytter og sånt no', så er jeg bestemt på at jeg ikke påtar meg å bestille for andre.

I forbindelse med dette treffet får de som har lyst til å være med sørge for bookinger selv eller sammen med andre. Burde gå fint å avtale med noen "samboere" på forhånd og få en til å booke hytte/leilighet.

Jeg ønsker ikke å sitte med et evt. ansvar for folk som ikke møter og som ikke har sørget for avbestillinger innen riktig tid.
Jeg tar på meg oppgaven med å legge forholdene til rette best mulig for alle som ønsker å bestille hytter og håper at jeg har fått til det så snart Ulf fra Bomstad-Baden svarer på min siste mail.

Så beklager Intruder og evt. andre som vil at jeg skal booke hytter for dem; det skjer altså ikke. Dette må dere gjøre selv om dere vil dra på treff med andre medforumister fra MCsiden.no i Karlstad på flotte Bomstad-Baden i dagene 6. til 8. juli.

Svar