Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

jeg er litt i tvil om teorien din AT ? Åffer i hævlete bruker vi så mye tid på disse HGene da ? Skal jeg dømme etter uttrykket på tryne til Haus Gestapo og beskjeden om at du går i dusjen og du går i vaskemaskinen, det sier liksom det meste.

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:jeg er litt i tvil om teorien din AT ? Åffer i hævlete bruker vi så mye tid på disse HGene da ? Skal jeg dømme etter uttrykket på tryne til Haus Gestapo og beskjeden om at du går i dusjen og du går i vaskemaskinen, det sier liksom det meste.
Du er kommi frøkteli skjeivt ut i livet ditt du, Pollti :oh

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Neida..Den uskikkelige gutten har funnet en streng MAMMA... :lol :lol :lol :cheers
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:Du er kommi frøkteli skjeivt ut i livet ditt du, Pollti :oh

Moroklumpen !

Pollti

Legg inn av Pollti »

nå lurer jeg på om jeg skal vaske meg selv på 40 eller 60 grader ? I sine hårde dager så kjente jeg ei dame i Bergen som ordnet sånt greit.

mekkern

Legg inn av mekkern »

Njaaa...40 holder vel så du ikke krymper...60 så blir du indianer...Braastad som skyllemiddel?såkaldt "mykgjører" :scratch

Selv ligger jeg på sofaen og lurer på å kaste ut maddammen for helga.. :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger

mekkern skrev:Njaaa...40 holder vel så du ikke krymper...60 så blir du indianer...Braastad som skyllemiddel?såkaldt "mykgjører" :scratch

Selv ligger jeg på sofaen og lurer på å kaste ut maddammen for helga.. :-k
Bare bli liggende rolig på soffan du :thumleft . Når a blir lei av å skule på deg, så går a frivillig :knegg

ArcticTiger

Pollti skrev:nå lurer jeg på om jeg skal vaske meg selv på 40 eller 60 grader ? I sine hårde dager så kjente jeg ei dame i Bergen som ordnet sånt greit.
Hva med 40 oventil, og 60 nedentil :-k ?

Pollti

Legg inn av Pollti »

Når jeg tenker meg om Mekkis, så må du flytte diverse industriavfall før du får tilgang til Kim-il hvis du vil ha den før jeg er hjemme. Tryggest å ringe HausGestapo eller KawaBæiben kanskje for å flytte sårbart italiensk teknologi ? Skivebremslåsen i toppboksen følger ikke med men jeg har litt annet som inngår i en mulig handel. :P :p

mekkern

Legg inn av mekkern »

Det haster ikke.ring meg når du er i heimen så tar jeg en tur - inspiserer juger bommer kaffe og hestehandler... :prf

har forresten demontert beinrister`n for den fungerte for bra bortsett fra 3 gear,så den skal forhåningsfullt oppstå til våren ennå værre å kjøre.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

3.gear er oppskrytt. Det trenger du ikke. Jeg går fra 1ste til 4.gear og da går det så greit så. Hvis jeg husker det så bruker jeg 5. gear og. Noen ganger ihvertfall. Men en eller annen kødd har rappet 6 gearet mitt. Når jeg tenker og lengter etter Cagge så er det fordømte 6 gearet borte. Hver gang. Jeg vet at Hysesangen ikke har 7 gear men ett 6.gear kunne da de ha spandert ? :sk?

Pollti

Legg inn av Pollti »

mekkern skrev:Det haster ikke.ring meg når du er i heimen så tar jeg en tur - inspiserer juger bommer kaffe og hestehandler... :prf

Da er det en avtale. Bortsett fra at jeg gav nummeret til Blondinkaen i baren i går så ringer det gamle amorøse kjærringer til deg i dag som snakker labbelendsk så er det min skyld :\m/: Jeg får bestandig skylda for alt det gale jeg gjør så jeg tilstår her og nå !

Pollti

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev: Hva med 40 oventil, og 60 nedentil :-k ?
37 grader holder for meg hvis de ikke har feber :scratch Det er en grunn til at HausGestapoene er vannavkjølte tror jeg

mekkern

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:
mekkern skrev:Det haster ikke.ring meg når du er i heimen så tar jeg en tur - inspiserer juger bommer kaffe og hestehandler... :prf

Da er det en avtale. Bortsett fra at jeg gav nummeret til Blondinkaen i baren i går så ringer det gamle amorøse kjærringer til deg i dag som snakker labbelendsk så er det min skyld :\m/: Jeg får bestandig skylda for alt det gale jeg gjør så jeg tilstår her og nå !
:lol :lol :cheers
etter litt blodfortynnende i kveldinga blir jeg fryktelig god i ytenlandsk-dog forstår ingen en dritt men artig nok..

appropo 3 gear så er det det gearet som er artig på grusen for det er ved ca 7000rpm på det gearet jeg mister vettet..og kontrollen.. :knegg

Du har 7 gear men de har fjærnet 6 gearet så du ikke får gearet 7 gear.. :rofl:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

telefon sex, da behøver du ikke å besøke doktoren på mandag da !

mekkern

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:telefon sex, da behøver du ikke å besøke doktoren på mandag da !
Nei bare kredittilsynet.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger

Pollti skrev:
ArcticTiger skrev: Hva med 40 oventil, og 60 nedentil :-k ?
37 grader holder for meg hvis de ikke har feber :scratch Det er en grunn til at HausGestapoene er vannavkjølte tror jeg
Etter en tur i utlandet er nok 60 det tryggeste.... :dontknow

Pollti

Legg inn av Pollti »

mekkern skrev:

Kreditttilsynet i Norges Bank har de samme spørsmålene hvert år angående mine overførseler til utlandet. Men humoristisk sans har de ikke. Jeg ba de om å kopiere mine tidligere svar men å bytte årstall så alt stemmer. Da blei de grinete gitt !

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:
mekkern skrev:

Kreditttilsynet i Norges Bank har de samme spørsmålene hvert år angående mine overførseler til utlandet. Men humoristisk sans har de ikke. Jeg ba de om å kopiere mine tidligere svar men å bytte årstall så alt stemmer. Da blei de grinete gitt !
Norges Bank er så offentlige at de er fritatt for humoristisk sans. Du burde da visst det, Pollti. De driver en årdentlig serriøs virksomhet til beste for seg selv. De er liksom ett hakk over vanlige banker. Og de vanlige bankene har en regel som sier; Vi har en bra jobb her,takk. Hadde vi enda sluppet alle disse folkene som er innom her og forstyrrer oss.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag hadde jeg telefon fra min nye kunderådgiver i banken. Han lurte fælt på om jeg visste at jeg hadde kronasjer på en konto med lav rente. Ja sa jeg, og så ? Også begynte han å mase og stønne om investringer til det beste for kunden. Jeg ble så forbanna at jeg måtte skrike til ham med spørsmål om jeg hadde klaget på noe eller noen gang i denne banken. Litt beskjemmet måtte han tilstå at det hadde jeg aldri gjort. Så hva er problemet ditt da ? Jeg tror jeg ikke ringer deg mere jeg. Nei sa jeg, for pisspreik gidder jeg ikke og bland deg aldri opp i SMK kontoene og utgiftskontoene mine. Ringer hvis jeg lurer på noe. Han er sikkert litt sjokkskadd ? :dontknow

mekkern

Legg inn av mekkern »

Er jo tia og investere nå.. i statsobligasjoner muligens...i italia og hellas.. :lol
Begynner å bli desperate for å finne suckers som kan finansiere livsstilen disse "finansgeniene"... :fool:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Når det gjelder dette "Pollti lurer litt" lurer jeg på to ting , og det er en ting : Jeg skjønner mye av dette finansmarkedet,jeg er nærmest nabo av Sigbjørn Johnsen...Fra å være en av " oss på gølvet " er han steget til å besitte en av de finere forrådsbygningene i bygda. :sorry
Mens han stapper i seg ved kongens bord
og fråtser i seg slikt som vi alle liker... :b_c:
Sitt je å et lapskaus ihop mæ a mor
så illsint at je nesten kunne eta spiker ... :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Du kan mene hva du vil om'n Sigbjørn, Intruder. Men han har ikke blitt så fin på det at han snakker. Han talar grei hedmarksdialekt enda.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Du kan mene hva du vil om'n Sigbjørn, Intruder. Men han har ikke blitt så fin på det at han snakker. Han talar grei hedmarksdialekt enda.
Er ikke noe problem for meg å være noenlunde på kurs med Sigbjørn,har bare fått inntrykk av at denne Polltigreia er basert på litt spøkefulle innlegg! :dontknow :notlistening
Så om nåån ha vørti vonbråtne ta ovenstående innlegg,så be je så mye om unnskjyldning.. :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hvor er de vonbrotne hen ? Ikke her håper jeg ? Sigbjørn syntes jeg er ok jeg, han sliter nok med sitt som vi vanlig dødelige ikke tenker på. Bedre enn hun skrålehue vi hadde før ihvertfall. En Finansminister fra SV som slår armene ut og deklamerer, Shop Til You Drop, det er ikke akkurat innertier :oh

Svar