Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Er det noen som skal ta turen til Lillestrøm?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Ua-dzkf1 ... r_embedded[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Ua-dzkf1 ... r_embedded[/video]
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Oslo Motor Show 2011 - nå til helgen
Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
Hadde vært litt stas å sett på skikkelige cruisere, jeg har frihelg og er gressenkemann og vurderer sterkt en Oslo-tur...

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Ta med kamera...Godtvoksen skrev:rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..
Hadde vært litt stas å sett på skikkelige cruisere, jeg har frihelg og er gressenkemann og vurderer sterkt en Oslo-tur...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Er under vurdering...
Var på BROOM-festivalen på Hellerudsletta forrige helg en tur (skrivejobb...), men tar meg kanskje en tur på Oslo Motor Show også...
Men altså ikke endelig bestemt enda.
Var på BROOM-festivalen på Hellerudsletta forrige helg en tur (skrivejobb...), men tar meg kanskje en tur på Oslo Motor Show også...
Men altså ikke endelig bestemt enda.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Da har jeg vurdert ferdig og har bestilt hotel i Oslo..rogg skrev:Ta med kamera...Godtvoksen skrev:rogg skrev:Hadde vært artig å ta en tur, men jeg har vakt denne helga. Håper det er noen forumister som tar turen og gir oss en fyldig bilderapport..

[video]http://www.youtube.com/watch?v=GVQLQKOc ... ture=share[/video]
Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tenker fortsatt, men det blir trolig en tur på lørdag. Men altså ikke helt sikker enda.Godtvoksen skrev: Hvor langt har du kommet i din vurdering AJ ?
Kommer jeg så har jeg på meg MCsiden.no jakka. Og hvis Bakpå blir med så har også hun på seg sin nykjøpte MCsiden.no jakke

Må jo reklamere litt for oss selv på messer som dette, må vite

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Skal hente bil i Asker på lørdag....hmmmm...ikke umulig at jeg stikker innom denne "happeningen" 

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Tror jeg dropper Oslo Motor Show i helga - med mindre avisa ber meg ta en tur...
Har vært mye å gjøre de siste to helgene og litt unødvendig ekstra, for å si det slik, de siste par dagene så jeg tar det nok rimelig med ro i denne helga...
Har vært mye å gjøre de siste to helgene og litt unødvendig ekstra, for å si det slik, de siste par dagene så jeg tar det nok rimelig med ro i denne helga...

-
- Motorsykkelen din: x
Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere
?

De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
En i klubben har Victory, kjempefin sykkel som han koser seg fælt på.Godtvoksen skrev:De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
Er nok en typisk cruiser som han kjører sitt eget løp på, han kommer etter ettervært.
Virker som at det er han som kjører motorsykkel, så kan vi andre bare kjøre som vi sjøl vil.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Det er ikke vanskelig i det hele tatt :-)Godtvoksen skrev:De kommer når jeg er hjemme fra Oslo..har blitt litt forelska i VictoryArcticTiger skrev:Åssen vare i Osschlo a GV? Fikk du noen bra bilder av fine Krusere?
Victory har noen skikkelig fine sykler, de går veldig bra til å være cruisere, og de har gode sittestillinger ...... Noen ser litt ut som monster sykler , men mange er bare veldig lekre!
De fikk litt kritikk for dårlig finish til å begynne med, men alt går seg til ...
"Do the right thing"
Til alle dere som gikk glipp av denne fine messa så kan dere her studere
bilder jeg lovte å legge ut.
Det var denne jeg forelsket meg i:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Så ut til at de jammen hadde greid å få over noen BIG DOG MOTORCYCLE modeller også, gitt :-)
En liten, men trolig interessant cruiser-produsent der borte i Unaiten - for de som er interessert i slike sykler...
Har hørt tidligere at Big Dog prøver å komme seg inn på europeiske markedet. Og kanskje merket allerede er på plass i Norge?
I tillegg til amerikanske Victory, Big Dog og Harley Davidson, kan vi kanskje vente oss nyskapningen Motus der bortefra også, som er mer tilpasset de av oss som ikke er direkte applauderende fans av glidere og cruisere...

En liten, men trolig interessant cruiser-produsent der borte i Unaiten - for de som er interessert i slike sykler...

Har hørt tidligere at Big Dog prøver å komme seg inn på europeiske markedet. Og kanskje merket allerede er på plass i Norge?
I tillegg til amerikanske Victory, Big Dog og Harley Davidson, kan vi kanskje vente oss nyskapningen Motus der bortefra også, som er mer tilpasset de av oss som ikke er direkte applauderende fans av glidere og cruisere...

- MaxTron
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Mye lekkert der Takk for bildene!!Godtvoksen skrev:Til alle dere som gikk glipp av denne fine messa så kan dere her studere
Blivende Captain Kirk??
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Tanken gikk til startrek ja...-gammalt usa greier det meste på messa så det ut som.MaxTron skrev:Mye lekkert der Takk for bildene!!Godtvoksen skrev:Til alle dere som gikk glipp av denne fine messa så kan dere her studere
Blivende Captain Kirk??

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Ikke vet jeg hvem Captain Kirk (før jeg nå selvsagt har søkt på nettet etter navnet) er, og aldri har jeg sett en Startrek film. Jeg likte designet til Victory og den var helt nydelig å sitte på. Det eneste som stopper meg fra kjøp er fornuften og lommeboka...
mekkern, nå kan vel ikke Victory kalles for "gammalt usa greier"...den er da vel ganske så ny på markedet..
Jeg tror Goldwing her vil møte stor konkurranse i årene fremover.

mekkern, nå kan vel ikke Victory kalles for "gammalt usa greier"...den er da vel ganske så ny på markedet..

Jeg tror Goldwing her vil møte stor konkurranse i årene fremover.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Tja... får litt sånn "Jan-Thomas" følelse av Viktory.....Godtvoksen skrev: Jeg tror Goldwing her vil møte stor konkurranse i årene fremover.
Sikkert oki for de som vil bli kjørt på 2 hjul...men hvorfor ikke bare kjøpe cabriolet? trenger ikke bruke hjelm heller på varme dager..dessuten trenger en ikke bruke gulvesten som kræsjer totalt med designet på statementet..åhhh giiid..

Sorry-greide som vanlig ikke dy meg..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Victory er blitt observert stadig vekk på norske veier, men BDM er fortsatt en sjeldenhet.
Skal bli interessant å se om det blir noen endring på det nå som dette amerikanske MC-merket har forhandler her i Norge.
Mer info her:
Skal bli interessant å se om det blir noen endring på det nå som dette amerikanske MC-merket har forhandler her i Norge.
Mer info her:

Hadde vel ikke ventet at du jublet over Victory, men hadde jeg fått Jan-Thomas følelse så ville jeg nok ikke falt for den sykkelen. Men ellers artige kommentarer selv om de likner veldig på kommentarer som Goldwing får..mekkern skrev:Tja... får litt sånn "Jan-Thomas" følelse av Viktory.....Godtvoksen skrev: Jeg tror Goldwing her vil møte stor konkurranse i årene fremover.
Sikkert oki for de som vil bli kjørt på 2 hjul...men hvorfor ikke bare kjøpe cabriolet? trenger ikke bruke hjelm heller på varme dager..dessuten trenger en ikke bruke gulvesten som kræsjer totalt med designet på statementet..åhhh giiid..![]()
Sorry-greide som vanlig ikke dy meg..

- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell

Jeg syntes Cross Country Tour er meget stygg,tror nesten at jeg heller hadde kjøpt en Ural Wolf.

If it ain't broke, I'll break it.
Nydelig cruiser det, men den har ikke noe bedre sittekomfort en den jeg allerede har. Når jeg faller for Victory, så har det vel litt å gjøre med at jeg opplever at den er noe mellom en cruiser og goldwing....AJ skrev:V..., men BDM er fortsatt en sjeldenhet.
Ja du fant navnet på den, men stygg....ejs skrev: Jeg syntes Cross Country Tour er meget stygg...

[video]http://www.youtube.com/watch?v=yxBbZr3uFy0[/video]