Daelim kan Gamlingen mye om.Hysesang Gt 125 R har jeg kjørt og det fristet ikke til gjentagelse. GT 125 er mye bedre siden sittestillingen er mere rett opp og ned. Grei nok men ingen højdare. Med sine 14,2 hk og ikke særlig dreiemoment så sier det seg selv at rakett følelsen er vanskelig å finne. Men den er grei nok hvis man ikke har det så travelt og unngår motorvei
![Klør seg i hodet :scratch](./images/smilies/scratch.gif)
Grei nok til småkjøring i nabolaget og hyggelig bensinøkonomi har den ihvertfall.
60 mils turer klare den fint og, en må bare være litt tålmodig
![Rolling Eyes :roll](./images/smilies/rolleyes.gif)
Har 2 stk GT 125 i garasjen og jeg liker begge to godt.
Men hvorfor Hysesang har valgt GT som modellbetegnelse er et mysterium for meg
Største minuset er dog ikke motoren, jeg forventer ikke så mye av en 125 jeg. Forhandler nett er håpløst og deleprisene høye. Direkte import fra Korea anbefales. Masse deler fra Kymco og Daelim passer rett på Hysesang modellene og er mye billigere i innkjøp.
Kjøper du brukt så sjekk at den har gearoverføring fra 2007-2008. Eldre pedaler og overføringer er no rakkel. Fra 2009 så ble salen veldig bra også selv for halvfeitinger som meg
![Erte :terge](./images/smilies/tease.gif)
Bakdelen med nyere modeller er da forsvant muligheten til å ha toppboks pga design endringer. På motoren skal du bare bruke helsyntetisk olje som gir smidigere gearskift enn mineral oljen den leveres med.
Prisene som forlanges på finn.no er hinsides enhver fornuft spesiellt for GT 125 R modellene.