Intruder skrev: har bare fått inntrykk av at denne Polltigreia er basert på litt spøkefulle innlegg!
en korrekt observasjon tror jeg ?

Intruder skrev: har bare fått inntrykk av at denne Polltigreia er basert på litt spøkefulle innlegg!
Dette var nok grunnen (iaffal en av grunnene) til at jeg har slutta som Bonde nå i høst.Pollti skrev:Var innom Vestfold Bondekvinnelag sine sider som har lagt ut sin 2012 kalender til salg for støtte til Kreft saken. Ble ikke videre imponert med juli og desember bildene var greie nok. Jeg er ikke av de som trenger lår og pupper for å støtte en god sak men møter jeg på bondetupper som selger kalenderen så kan de ta pengene og beholde kalenderen.
----- jeg får ikke lov av den andre halvdelen å henge opp "pinup" kalenderen fra delekatalogen på kjøkkenet så da får pinadø meg ikke hu lov til å henge opp bondekjerringene heller - da heller betale for å slippe - kanskje det er det de har tenkt når de laget den...Pollti skrev:Var innom Vestfold Bondekvinnelag sine sider som har lagt ut sin 2012 kalender til salg for støtte til Kreft saken. Ble ikke videre imponert med juli og desember bildene var greie nok. Jeg er ikke av de som trenger lår og pupper for å støtte en god sak men møter jeg på bondetupper som selger kalenderen så kan de ta pengene og beholde kalenderen.
Det er sant ja : Må ha det,bare må ha det..!!Svein2 skrev:Men... brødrister må du ha.![]()
Åhh, du har da 2 spreke flotte, langbeinte, lekkre, velstellte sykkler i stallen, som du kan ri så mye du vil, når det passer degDesmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
Prøv det motsatte ei tid,og du vil bli happy når det er game over...Desmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.
Jeg hadde kjøpt den, hvis det var sesong. Nå er det 2-3 varmegrader, tåke og yr. Innevær! For folk og sykler.ArcticTiger skrev:Åhh, du har da 2 spreke flotte, langbeinte, lekkre, velstellte sykkler i stallen, som du kan ri så mye du vil, når det passer degDesmo skrev:Vi ungkarer har det godt, selv om det blir litt vel enslig inniblandt.