Er det frostrøyk eller tåke som henger over Drammensfjorden

Fine veier med passe svinger nedover langs Hurum-kysten :-)
Tok grusveien fra litt etter Klokkarstua til Filtvet idag også - greit med litt variasjon

Som synes bak ene speilet er det dessverre noen som dumper søppelet sitt midt i naturen... men heldigvis ikke noe vanlig syn.
Mange som bruker veien til trening og tur virker det som. En bil som kom bakfra lot jeg passere... på grusvei er det best å bruke sitt eget tempo... "Failure is not an option" som det heter, jeg bygger heller sakte farten etterhvert som jeg blir mer komfortabel med slikt underlag. I svinger med løsgrus er det uansett ikke lurt å gyve på for mye - det er også en og annen bil som kan komme imot.
Fine kjøreforhold og fortsatte rundt Hurumhalvøya. Så ekstra nøye etter der det var fuktig og skygge i svinger - det er jo blitt nattefrost, og snart vil det ikke være varme nok om dagen til å tine opp evt rim og is... Hilste faktisk på en 5-6 MC'er idag, så tydelig at flere utnyttet slutten på sesongen.
Suki'en går som en klokke ihvertfall - og fortsatt meget godt fornøyd med denne varianten av "MC-SUV".