Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Har du Cagge enda, eller røk den med i salget?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Cagge solgte jeg i mai tror jeg det var. Selvfølgelig så ble jeg innvilget besøksrett :-J I høst er den eldste Hysesangen solgt og i august så forsvant Jamahaen. Nå er det bare en Hysesang og 2 scootere i garasjen. Jentungen kjører enda men hun gir seg vel ikke før snøen kommer ser det ut til. Pappa, atte det er så glatt. Kan du kjøre Skruzukien hjem til deg ? Mye bedre at jeg brekker hue enn at hun bruker sitt :orefk

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag har det vært et jævlig slit for å finne vognkort del 2 fra Vegstasjonen. Pussige greier, men det lå akkurat der jeg la det sist :scratch Var nummeret før jeg måtte konsultere Hardy Guttene og Frøken Detektiv for å finne det 8) I morgen så må jeg rote i garasjen etter litt småplukk som hører til ogå må batteriet lades så den kan kjøres på hengeren.
Må fylle tanken også. Jeg selger aldri kjøretøy som ikke har ny olje og oljefilter og full bensintank inngår. Har bestilt nytt luftfilter fra Korea også, det gamle skal byttes om ca 6000 km. I samme slengen bestilte jeg to søleskuffer også til Kimshi og 250en som ikke har fått navn enda og et par never med oljefilter :janikk

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

del 2 er kjekk sak...hyssingen får nok vip-tur på henger ja. :knegg her glaserte veiene seg helt til saltsuppa overtok.
testet blåsekabinettet-max 9 kilo blåsemiddel sto det..18 kg sekken gikk greit oppi den???
testet å blåse gearpedalen til XL`n funka greit men hadde ikke grini hvis kompressoren hadde vært LITT større.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

mekkern skrev:testet blåsekabinettet-max 9 kilo blåsemiddel sto det..18 kg sekken gikk greit oppi den???
testet å blåse gearpedalen til XL`n funka greit men hadde ikke grini hvis kompressoren hadde vært LITT større.. :-J
Eller girpeddarn LITT mindre :-k ?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Syntes du om potta på Khimsi da Mekkis ?

Sånn ser den ut før dekselet ble satt på. Har aldri sett sånn potte før jeg.


Bilde

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

artig dempeprinsipp....men sånn effektmessig er jeg mer usikker-men litt mer lyd var det helt klart. ;e
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

ArcticTiger skrev:
mekkern skrev:testet blåsekabinettet-max 9 kilo blåsemiddel sto det..18 kg sekken gikk greit oppi den???
testet å blåse gearpedalen til XL`n funka greit men hadde ikke grini hvis kompressoren hadde vært LITT større.. :-J
Eller girpeddarn LITT mindre :-k ?
kompressor som leverer mer enn en bruker er nok best... :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Rottenikken
Innlegg: 924
Registrert: 25 feb 2010, 16:16
Motorsykkelen din: Yamaha
Sted: I svingen, ellers i Drammen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Rottenikken »

Kommer man på (rud) skauen med den der, får man bryskt beskjed om å være tilskuer, 8) :lol
Veien er viktigere enn målet.

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

NJA...er ikke umulig den ligger under kravet til standstøy..
hvordan går det an å "se"lydnivå forresten?? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Den "dempærn :8-[ " er det nok tryggest at du skjuler velldi godt for poletie polllti, ellers trurem du er utsendt fra all-kvaida :oh

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

mekkern skrev:
ArcticTiger skrev:
mekkern skrev:testet blåsekabinettet-max 9 kilo blåsemiddel sto det..18 kg sekken gikk greit oppi den???
testet å blåse gearpedalen til XL`n funka greit men hadde ikke grini hvis kompressoren hadde vært LITT større.. :-J
Eller girpeddarn LITT mindre :-k ?
kompressor som leverer mer enn en bruker er nok best... :knegg
Det var jo det jeg mente Mekker, hadde girpeddarn vært LITT mindre, så hadde du brukt LITT mindre Luft :prf

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

GFL har dynokurver på Hysesang 250 og der kan de vise til ca 7-8% bedring av dreiemoment i mellomregisteret men 125 har de aldri testet. Men du har nok rett Mekkis, det er nok mest eksostrimming. Må nok særriøst med trimtape til for å få effektøkning som merkes :\m/: Potta flyttes over fra 125en til 250en når den er kommet i garasjen. Det er et sinnsykt leven så med den potta på og et stevnemøte med Lovens Klamme Hånd ender garantert med mangellapp og visning :knegg

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I går så skamklipte jeg bikkja,maskin til krona, og straffen ble å rydde 2 boder. Ordre fra beskjed må følges men siden plaskinga fra tårestrømmen overdøvet alle ordrene så turte ikke jeg å be om detaljer en gang til. Så for sikkerhetsskyld så tømte jeg bodene helt. Rett i hengeren med det ! :redface Og da jeg var så innmari godt i farta så reiv jeg hyllene og en lettvegg også. Rett på hengeren med det og :oh
Da HG dukket opp så lød det et grusomt hyl fra boden og siden har hun strødd rundt seg med trusseler og skjellsord :sorry Det er stor fare for at det blir lemavdragning uten bedøvelse og helt uten varsel. ](*,)

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Rydde og tømme er ikke det samme-påtaleunnlatelse eller amnesti sitter nok langt iine da ja. :8-[
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar