Neida, du er ikke alene om den meiningaPollti skrev:De kan jo jakte på en ATK ?Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor BMW selger i bøtter og spann. De er jo gørstygge syntes jeg men jeg er antagelig ganske alene om den meningen
![]()
(Og vist en skal tro en del tråder på andre forum for noen år siden) ..."Du skulle bare høre vist startsperra virket"...Intruder skrev:![]()
Er enig i at BMW ,iallfall i enkeltes øyne,er lite vakre..
![]()
Men har såvidt prøvd en BMW K 1200 GT,og må si den er noe av det beste jeg har kjørt,så hadde jeg hatt råd så hadde det kanskje blitt en slik....![]()
Uansett,fritt etter Vidar Sandbeck : Den beste MCèn i verda er den som jeg har nå....
Ringsaker kommune må spare 50 millioner,likevel har de råd til å sette opp ei 6 meter høy KONGLE i ei rundkjøring...Svein2 skrev:Nå er det jammen meg en Brumundøl som har fønni opp en ny dram.![]()
Døm blander mye rart oppi der så man skulle itte tru det var noen stor nyhet,
har du en finger med i spillet Intruder? Destillert granbar.
http://www.h-a.no/Kultur//Matdrikke/tab ... &tabId=102" onclick="window.open(this.href);return false;
Trønderbaileys har jeg aldri hørt om. Men nå tilhører jeg de 95% av trønderne som synes HB er stusselige greier...Jompa skrev:Æ smakte en gang Trønderbaileys i et bryllup, hjemmbrent med litt fløte
Jeg har egentlig aldri hatt sansen for BMW, men prøvekjørte en gs 800 F i fjor og ble frelst. Stygg med "nebbet" og adventurelook, men helt fantastisk å kjøre. Har aldri prøvd en sykkel med bedre kjørestilling. Passet meg perfekt. Men det finnes kanskje sykler der man får mer for pengene.MaxTron skrev:(Og vist en skal tro en del tråder på andre forum for noen år siden) ..."Du skulle bare høre vist startsperra virket"...Intruder skrev:![]()
Er enig i at BMW ,iallfall i enkeltes øyne,er lite vakre..
![]()
Men har såvidt prøvd en BMW K 1200 GT,og må si den er noe av det beste jeg har kjørt,så hadde jeg hatt råd så hadde det kanskje blitt en slik....![]()
Uansett,fritt etter Vidar Sandbeck : Den beste MCèn i verda er den som jeg har nå....![]()
Sånn som æ har oppfatta BMW etter å ha frekventert en god del på ett annet forum: MBW har vært "først med det siste" av ny teknologi på motorsykkler, og så har de brukt ca 3 år på å få det til å bli nogenlunde driftssikkert. I mellomtiden har ofte de 4 Japanske merkene kommet med sine versoner som, som vanlig, har vært driftssikkert fra første dag.
(Her er det sikkert noen som har eksempel på unntak, men føler at dette er regelen)
Derfor: Vist en hæler utseendet, og holder seg til modeller som er mer enn 3 år (og sjekker at alle recall er utført) så er nok BMW gode greier
Det høres ut til å være i slekt med Kolbuchampagne. Hjemmebrent og Nyco, drekk mens det bruser!Jompa skrev:Æ smakte en gang Trønderbaileys i et bryllup, hjemmbrent med litt fløte
De gutta her er visst mer opptatt av at det bruser i tønna:Desmo skrev:Det høres ut til å være i slekt med Kolbuchampagne. Hjemmebrent og Nyco, drekk mens det bruser!Jompa skrev:Æ smakte en gang Trønderbaileys i et bryllup, hjemmbrent med litt fløte
Prøvekjørte F 800GS før jeg endte opp med TDM. Så jeg vil si at TDM 900 er et bra alternativ hvis du holder deg mest til asfalterte veier.Kjelvis skrev:
Jeg har egentlig aldri hatt sansen for BMW, men prøvekjørte en gs 800 F i fjor og ble frelst. Stygg med "nebbet" og adventurelook, men helt fantastisk å kjøre. Har aldri prøvd en sykkel med bedre kjørestilling. Passet meg perfekt. Men det finnes kanskje sykler der man får mer for pengene.
Noen som har tips til japanske alternativer?
Smakssak selvsagt.Pollti skrev:Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor BMW selger i bøtter og spann. De er jo gørstygge syntes jeg men jeg er antagelig ganske alene om den meningen