Det gikk 10 sek etter jeg leste dette så begynte de pinede i radionen igjenIntruder skrev:Synes det er Breivik..Breivik..Breivik overalt,fysjom..

Odd nerdrum?
Det gikk 10 sek etter jeg leste dette så begynte de pinede i radionen igjenIntruder skrev:Synes det er Breivik..Breivik..Breivik overalt,fysjom..
http://no.wikipedia.org/wiki/AkademikerBanditmannen skrev:Definer akademisk og/ eller praktisk.Jompa skrev:Akademisk eller praktisk yrke ?
Det kan man vel med nesten alle no til dags.Godtvoksen skrev:Kan en søke personen opp på Google å finne noe informasjon om han?
NeiFroD skrev:Odd nerdrum?
JaGodtvoksen skrev:Kan en søke personen opp på Google å finne noe informasjon om han?
Da vil jeg vel si akademisk.Jompa skrev:Akademisk : yrke der man bruker hauet mer enn henderne.
praktisk : yrke der man bruker henderne mer enn hauet.
Nei på begge.Intruder skrev:Egil " Drillo " Olsen ?
Arne Scheie ?
Neiojda skrev:Julenissen![]()
Ja, det er en(eller to) måter å tolke det på...Jompa skrev:Da er han enten et gjenferd, eller så "lever han videre i folks bevissthet"
Skal vi se:Jompa skrev:Hmm, en avdød, tidligere offentlig ansatt som er blitt en levende legende ?
Nei på alle tre, men den siste er, på en måte, det nærmeste noen har vært til nå...ojda skrev:Kong Olav V
Kåre Willoch
Politimester Bastian "Av Kardemomme by"
Nei på begge.Jompa skrev:Leif N Olsen ?
Sven O ?
NeiIntruder skrev:Haakon Lie,tidligere AP-"eier"..
Nei, og da var vi straks litt lenger unna igjen.ojda skrev:Pelle Politibil???
Eller lignende, ja...ojda skrev:En eller annen tegneserie/filmfigur ikon eller lignende?