Hehe! Enda en leir!Pollti skrev:Vi ensylindrete behøver ikke å telle og bekymre oss !cheron skrev:Er fornøyd med at jeg kan treffe både dere med to sylindra og oss med firere :) Lidenskapen er nok like stor i begge leirer
Har da en gammal Citroën også. Den har ikke rulla mer en 7000 km i år. Jeg syns det er greit å kjøre sykkel når jeg skal ut på farten.cheron skrev:Du Jalmar.........
Har du bil???
Kjørt 41 tusen og noe KUN på sykler????? Og total kjørt kilometerstand på alle kjøretøyer du eier???
Det eneste vi mangler nå er noen med tre-sylindra Triumph...cheron skrev:Hehe! Enda en leir!Pollti skrev:Vi ensylindrete behøver ikke å telle og bekymre oss !cheron skrev:Er fornøyd med at jeg kan treffe både dere med to sylindra og oss med firere :) Lidenskapen er nok like stor i begge leirer
Og jeg som syntes det var imponerede av meg å kjøre 21000 km i år og selge sykkelen med fortjeneste etterpå.... Ikke fullt så imponert lenger gitt....Jalmar skrev:Har da en gammal Citroën også. Den har ikke rulla mer en 7000 km i år. Jeg syns det er greit å kjøre sykkel når jeg skal ut på farten.cheron skrev:Du Jalmar.........
Har du bil???
Kjørt 41 tusen og noe KUN på sykler????? Og total kjørt kilometerstand på alle kjøretøyer du eier???![]()
Blir nok ikke så mye kilometer neste år. Må snart begynne å jobbe igjen.Men jobber med å utvide sykkelparken slik at det kan bli fullverdig helårskjøring. Vinterkjøringa med Gamle gåår greit, men med sidevogn hadde det blitt mange flere kilometer.
Kommer ikke på talePollti skrev:Bytt ut den jaqpanske DBSen din.
HeheJalmar skrev:Jeg hadde nok ikke fått solgt syklene med fortjeneste tror jeg...![]()
Ikke Citroenen heller for den del.
Joda, han som jeg kjøpte av klarte det han.cheron skrev:HeheJalmar skrev:Jeg hadde nok ikke fått solgt syklene med fortjeneste tror jeg...![]()
Ikke Citroenen heller for den del.SitroEN er vel ikke det letteste å selge
Jalmar skrev:Joda, han som jeg kjøpte av klarte det han.cheron skrev:HeheJalmar skrev:Jeg hadde nok ikke fått solgt syklene med fortjeneste tror jeg...![]()
Ikke Citroenen heller for den del.SitroEN er vel ikke det letteste å selge
Har du noe å selge til meg UTEN fortjeneste da??Pollti skrev:Du vet jo det Jalmar, jeg kjøper rimelig mye drit for NOK 1500.
Pollti skrev:Vi ensylindrete behøver ikke å telle og bekymre oss !cheron skrev:Er fornøyd med at jeg kan treffe både dere med to sylindra og oss med firere :) Lidenskapen er nok like stor i begge leirer