Jul sørpå..God tur og ha en trivelig jul..cheron skrev:God Jul Pollti..
Jeg og Gestapo med knøttet stikker til Tyskland på mandags morgen. Du får ha en fredelig høytid med en 3-4 flakser Braastad og fritt for byggeplaner og annet ulumskeheter som kan oppstå..
Pollti lurer litt ?
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Pollti lurer litt ?
God jul til deg og knøttet og Cheron ! Slenger bare innom her sånn tilfeldig siden jeg har dårlig internet i Amazonas. Denne helga er jeg i Spania og ferden går over dammen igjen på tirsdag. Skikkelig festelig for en som lider av jet lag i ukesvis. Men noe må en ofre for lønna og det er en perfekt situvasjon for å skjelle ut folk da ! Nå har`n ekstrem jet lag sier de på kontoret også himmler de med øya. Akkurat som om dårlig humør var noe nytt
HG er forresten skikkelig grinete om dagen og det er jo en bombe det og. Men på den hyggelige siden så får hun ny tannstang styring på Eskroten til uka så da blir hun sikkert ånkli glad
Og om 4 år så kan det hende jeg investerer kronasjer i en brukt importert Fiesta så hun tier stille i 15 sekunder.
Hun liker Eskroten bedre enn Alfaen så nå vil jeg pumpe penger hinsides enhver fornuft inn i det så jeg kan få ha Madonnaen for meg selv, Sånn er det å være egoist
Og snart er Hysesang 2012 priser klare og så jeg tror 2012 blir et bra år 

Nå piper det i tarmen. Glemte å spise i går, vi jobbet til langt på kvelden, så hungersnøden har begynt på ånkli nå. Håper å finne en kafe som er åpen 

Det er ikke bra for blodtrykket å ha fofonisk kontakt med Haus Gestapo ! 1st var det problemer med Eskroten som jeg mistenker hun har hatt på verksted for en normal årslønn nå
Så kom neste kvekk i kveld, det er ei gåen lyspære på Alfaen og hun "ser ikke noe". Så åssen vet du det ikke er hovedlys på den hvis du ikke ser noe ? Så var det visst lys på den allikevel men er visst ei pære under hovedlyset som ikke virker mere. Og hvordan pære det er som skal inn der. Jeg trippet nesten, og foreslå 40W Mignon med smal sokkel og et verstedbesøk så bytter de den sikkert for deg. Gratis !
Å kvittret det i røret, en sånn har jeg i kjøkkenskapet. ...
Synd jeg ikke er flue på veggen i morra i kundemottaket 

Å kvittret det i røret, en sånn har jeg i kjøkkenskapet. ...

-
- Motorsykkelen din: x
Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise aPollti skrev:Nå piper det i tarmen. Glemte å spise i går, vi jobbet til langt på kvelden, så hungersnøden har begynt på ånkli nå. Håper å finne en kafe som er åpen

Godt at Gunnar er snill og grei med henne selv om han og jeg har gått på skolen i sammen i noen år 

Jada. Datt borti en amerikaner fra Ohio som har egen pøb og fast food restaurant her. Joy of Joey heter den. Kona hans stellte i hop et par Bacon Burgere og disket opp med Stella til vi hadde antydning til gangproblemer. Det kostet EUR 6 i mat men hva drikkevarene kostet husker jeg ikke. Ikke så mye, det var bare EUR 6 borte fra lomma mi så jeg tror han spanderte det meste ?ArcticTiger skrev:Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise a![]()
?
Var der i dag og men da begrenset vi oss til biff,fanta og gpp. EUR 11 kom det på.
-
Ja den der jævla brusen haier de no frøkktelli påPollti skrev:Jada. Datt borti en amerikaner fra Ohio som har egen pøb og fast food restaurant her. Joy of Joey heter den. Kona hans stellte i hop et par Bacon Burgere og disket opp med Stella til vi hadde antydning til gangproblemer. Det kostet EUR 6 i mat men hva drikkevarene kostet husker jeg ikke. Ikke så mye, det var bare EUR 6 borte fra lomma mi så jeg tror han spanderte det meste ?ArcticTiger skrev:Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise a![]()
?
Var der i dag og men da begrenset vi oss til biff,fanta og gpp. EUR 11 kom det på.

Men pass deg for de derre beiken-burgera, før du veit ore av det blir det åverbelastning på småkubbikkern så den får probblem med å dra deg opp Lierbakkene når du skal t Mekkern å juge

Nå har jeg det vanligvis ikke så travelt egentlig men om det skulle gå sakte oppover så tar jeg igjen det i nedoverbakkene hvis ønskelig ? I morgen skal jeg forresten innom Hysesang pusheren og høre nytt om 2012 prisene. Jeg stunder mot våren, Hg er litt redd for at reduksjonen i smk parken vil innvirke på mulighetene for kjøring til neste år og KawaBæiben ser gjerne at det kommer litt "tyngre" kjøretøy i garasjen siden hun har lappen forvart i lomma si snart og svigersvinet ser sikkert at jeg er mest mulig på jobb så jeg mistenker at 250en kommer til å bli pop og jeg kommer til å bli forvist til KawaBæibens gamle velbrukte Sym 50 scooter
Alternativt så må Eskroten benyttes med full gjennomtrekk via nedsveivede ruter i fordørene. Det ymtes om at vi trenger mere og flere mc i heimen allerede... Akkurat det ønsket blir ikke oppfyllt. Det blir Svarten på voldsomme 125 ccm og en 250 cm. Og det blir det. 

I dag har det vært en god dag ! En rask lading av batteriet så ble Svarten dradd ut av vinteropplaget og måtte gjøre 50 km i lett regn
Litt sleipt å kjøre men Pirelli gjorde jobben sin som de skulle. Er visst ikke bare meg som har sluppet fra psykkeliatrisk i nyttårshelga. Møtte 3 andre gærninger som også trillet seg 1.januar tur
Skiftet olje på Skruzukien til jentungen også. Nå har hun en GSX 750 oppdaget jeg. Mulig det er en R etter GSX bokstavene
Jeg bryr meg så lite om modellbetegnelser og antall sylindre .Fin å kjøre var den. Ihvertfall i 40 sona
Deretter så fikset jeg et nedløp på takrenna men da Haus Gestapo så meg i full fart med hageredskap for å luke bed så fikk jeg husarrest
Så nå må jeg sitte i so faen og glane og den tiden bruker jeg til å reflektere på om jeg tør å besøke Mekkeren til neste helg. Han poster jo bilder i bloggen sin som tydelig viser at han truer skiftegaffeler i gearkassa si med rød arbeidskniv ?
Da blir jeg ånkli redd jeg så ømskinnet,sjenert og sårbar som jeg er
Han blir formodentlig mild til sinns når han får se avansert bruk av startkabeler som jordingskabeler i bagasjerommet på Eskroten. Men nå har Eskroten både bremser,handbrekk og nye bærearmer foran og "ny" starter fra Skrot Kalle. Til og med nyoverhalt servo har den fått og er blitt EU godkjent og greier
. Dårlige greier den bilen der kvekket Skiftenøkkel Helten og sendte regning på en middels norsk industriarbeider lønn for innsatsen. Nå må Eskroten gå i minst 3 år til for å gå i null i mitt private regnskap for gjennomstrøkne Pollti biler
Tips om mekanikkere som er bestikkelige mht EU godkjenning mottas med takk 

Skiftet olje på Skruzukien til jentungen også. Nå har hun en GSX 750 oppdaget jeg. Mulig det er en R etter GSX bokstavene

Deretter så fikset jeg et nedløp på takrenna men da Haus Gestapo så meg i full fart med hageredskap for å luke bed så fikk jeg husarrest

Så nå må jeg sitte i so faen og glane og den tiden bruker jeg til å reflektere på om jeg tør å besøke Mekkeren til neste helg. Han poster jo bilder i bloggen sin som tydelig viser at han truer skiftegaffeler i gearkassa si med rød arbeidskniv ?

Og Hysesang prisene for 2012 er fremdeles ikke klare....
Mizzuki er ånkli siræva ?

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Rød kniv er gode greier-men gikk over til barberblader på slutten.
Eskroten er sikkert gulle god med feite kabler-får du putta inn flere kan du jo kalle den for "hybrid" litt ala Prius..

Eskroten er sikkert gulle god med feite kabler-får du putta inn flere kan du jo kalle den for "hybrid" litt ala Prius..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Min tro på Otto motoren er ikke rokket pga mere eller mindre vellykkete hybrid biler fra Japan ! Toyota er inne i et skikkelig blindspor med Prius. Det gode for meg med denne troen er jo at Eskroten snart kan bli satt inn i tjeneste som forbrenningsovn ala Si`rævan. Interessante røykskyer fra den og garasjen var fri for problemavfall. Nå hoper det seg opp igjen 

Nå er jeg ånkli irritert. Haus Gestapo har hatt bilen hos Røys & Ræl for å få den i EU godkjent stand. Ikveld ringte hun for den ville ikke starte så jeg ilte avgårde med slepetau og lommelykt. Døøøøød starter. Så jeg ringte Herr Røys & Ræl og spurte hva han hadde gjort med starteren ? Jai tok den ut og så på den. Odelagt den ! Også satte du den inn igjen da ? Ja, det gjore jai for do ikke snakka på meg om bytte
Makan til tufs , han skulle hatt
Han hadde ikke klart å sette inn parklys pære foran heller den surra
I morra stikker jeg av med Den Røde Italienske for å hente Aprilia deler også må jeg til Oslo før jeg plager Mekkeren og Kjøkkenmontøren i Ænnebu. Starter Eskroten i morra er det stor fare at Røys & Ræl får skjev turban etter å fått besøk av en illsint HG
Nå må jeg åpne panseret på Germaneren og skru sjæl sier HG.....
](./images/smilies/grrr.gif)

Han hadde ikke klart å sette inn parklys pære foran heller den surra

I morra stikker jeg av med Den Røde Italienske for å hente Aprilia deler også må jeg til Oslo før jeg plager Mekkeren og Kjøkkenmontøren i Ænnebu. Starter Eskroten i morra er det stor fare at Røys & Ræl får skjev turban etter å fått besøk av en illsint HG

Nå må jeg åpne panseret på Germaneren og skru sjæl sier HG.....

](./images/smilies/grrr.gif)
I dag har det vært et sant hævlete altså. Et forum medlem fikk lurt meg opp på snaufjellet og der var det pinadø både snø og kalde grader , jeg ble ånkli
Den Raue Italieneren overlevde kun såvidt, følsom som den er.
Fyllt av hevntrang så dro jeg trøstig i vei mot smertehylene fra Hijols Sjefs Kjøkken Montør hvor jeg øyeblikkelig ingikk pakt med den lokale HG for å sikre koffein inntaket. Vi lyttet overfladisk på klagesangen før vi la ut anbud fra Fliseleggere, Rørleggere og full reklamesamling fra Bademiljø. Da steg smertehylene til et helt utrolig cresendo som var smertefullt for nabolaget
Da katta stakk til skogs med begge labbene plantet dypt inn i hue tydeligvis med vondt i ørene 

Fyllt av hevntrang så dro jeg trøstig i vei mot smertehylene fra Hijols Sjefs Kjøkken Montør hvor jeg øyeblikkelig ingikk pakt med den lokale HG for å sikre koffein inntaket. Vi lyttet overfladisk på klagesangen før vi la ut anbud fra Fliseleggere, Rørleggere og full reklamesamling fra Bademiljø. Da steg smertehylene til et helt utrolig cresendo som var smertefullt for nabolaget

-
Det varmet å se Italieneren i snøen da..
sjøl om jeg lurte på om den måtte ha en dæsj elektroterapi for å halte seg sydover. 
nå har det slått om til +grader....skal komme mer hvit drit...

nå har det slått om til +grader....skal komme mer hvit drit...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Du Mekkis, jeg lider fælt av CRS vet du men husker jeg rett når jeg mener å huske at du skal ha 1 luft filter ?
I morgen bestiller jeg 2 søleploger, 3 luft filter, 6 oljefilter og noen fancy kløtsj og bremsehendler til Svarten pluss senterstøtte til 250en. Så trenger du luftfilter donerer jeg gjerne ett til deg
Har forresten orginal kjedekasse til Hyssingen din her. Den hvite isboksen med låser, bolter og skruer finner jeg ikke så du tok det muligens med deg ? Hvis ikke så har jeg gjemt den på et sabla lurt sted som jeg ikke vet hvor er akkurat nå
Tanken og søleplogen din ble levert til Hijols Sjefs Kjøkken Montør i går. Mannen med malerskrinet skulle hente greiene 2230 i går, har ikke hørt noe så han brøt vel ikke ut i dype depresjoner over hva hans øyne skuet siden ingen har bedt meg å dra dit pepper`n gror enda

I morgen bestiller jeg 2 søleploger, 3 luft filter, 6 oljefilter og noen fancy kløtsj og bremsehendler til Svarten pluss senterstøtte til 250en. Så trenger du luftfilter donerer jeg gjerne ett til deg

Tanken og søleplogen din ble levert til Hijols Sjefs Kjøkken Montør i går. Mannen med malerskrinet skulle hente greiene 2230 i går, har ikke hørt noe så han brøt vel ikke ut i dype depresjoner over hva hans øyne skuet siden ingen har bedt meg å dra dit pepper`n gror enda

-
Var et luftfilter ja-og oljefilter..
Når jeg hentet hyssingen så tok jeg med 2 felger-ikke noe annet.vi tok ut noe skivelåsegreier under setet eller var det i boksen på sykkelen?
tror jeg har en nøkkel til en annen toppboks muligens?(blå nøkkel)?du pratet om noe mere dingser men det tenkte jeg vi tok en annen gang.
Når jeg hentet hyssingen så tok jeg med 2 felger-ikke noe annet.vi tok ut noe skivelåsegreier under setet eller var det i boksen på sykkelen?
tror jeg har en nøkkel til en annen toppboks muligens?(blå nøkkel)?du pratet om noe mere dingser men det tenkte jeg vi tok en annen gang.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Den blå nøkkelen er til boksen som sitter på. Skal raide garasjen igjen i morgen siden du ikke har tatt det så må det jo være der ? Sikkert med det utstyret som med brillene som dukker opp på de merkligste steder hvor jeg ikke har vært på lenge. Ånkli irriterende 

-
øh?den RØDE nøkkelen var det vel som funka mener jeg? 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
Såvidt jeg kan huske
, så hadde iaffal TåppBåkksen jeg sendte til Tjøme, blå nøkkler
Men som den TåppBåkks-entusiast han var/er, så har/hadde han vel maaange TåppBåkkser 

Er den store boksen som står på, hvis du ikke har byttet boks, og da er den blå nøkkelen. Den røde er til 32 literen.
-
Om dette strides de lærde... jeg har bare den som stod på.hvor mange liter braaaastad jeg kan putte oppi aner jeg ikke... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
Mulig det var 42 liter i "den store"mekkern skrev:Om dette strides de lærde... jeg har bare den som stod på.hvor mange liter braaaastad jeg kan putte oppi aner jeg ikke...

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Delene ble hentet i dag gitt.. Men hvor i helvete er nøkkelen til tanklåsen?? Åssen skal det bli bra lakk av detta da?!
Makan, jeg fikk så øreapparata flagra i frådekjeften av'n lakkeren her utenfor.. Knøttet og HG våkna av jammerskrik og nådesang...
Nåda, vi får se da hva slegge og flatjern kan gjøre med låser..
Makan, jeg fikk så øreapparata flagra i frådekjeften av'n lakkeren her utenfor.. Knøttet og HG våkna av jammerskrik og nådesang...
Nåda, vi får se da hva slegge og flatjern kan gjøre med låser..
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;