Middag kanskje på Sjusjøen,vi får se !!

Og prøvetur må det bli !!
Har ikke tid akkurat i dag, men enten kan jeg eller en av de andre moderatorene ordne dette etter hvert.Svein2 skrev:
Hele runden fra Sjusjøen er på 243 km. Prøvde å legge inn kartet her, men det fikk
jeg ikke til. Kanskje noen andre som skjønte reiseruta her inne kan gjøre det? :[-o<
Så bra ut dette,Svein 2,forutsatt at rv 255 er det jeg kaller Espedalsveien og gjennom Skåbu..Svein2 skrev:Her er ett forslag til lørdagstur Intruder, ser ut som en fin runde.
Men vi tar en prat med han som er kjent oppi der og en prøverunde til sommer`n
så blir nok dette bra.
http://g.co/maps/jxd73" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk til mekkern og AJ som lærte meg å legge inn kjørerute fra Google Maps.
Bare hyggelig å kunne hjelpeSvein2 skrev:
http://g.co/maps/jxd73" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk til mekkern og AJ som lærte meg å legge inn kjørerute fra Google Maps.
Karbonade jess og lauk likesåArcticTiger skrev:Ser bra ut den rundturn der Gutterjeg har aldri vært i de omgivelsene, så det blir noe å glede seg til!
Blir det kafe-stopp med karbonade m/lauk underveis
??
Karbonade må vi ha Arctic, det er det som er mat. Ellers blir det nok flere kaffepauserArcticTiger skrev:Ser bra ut den rundturn der Gutterjeg har aldri vært i de omgivelsene, så det blir noe å glede seg til!
Blir det kafe-stopp med karbonade m/lauk underveis
??
Det som skjer på tur blir på tur? :)Intruder skrev:Mye å se på samt mye å prate på etterpå...Husk taushetsplikten ! :-#
Det som skjer på tur blir på tur,ingen tvil om den saken.Vanlige omgangsrutiner mellom mennesker gjelder her som iNorthman skrev:Det som skjer på tur blir på tur? :)Intruder skrev:Mye å se på samt mye å prate på etterpå...Husk taushetsplikten ! :-#
Her er det bare å henge seg på, det kommer mer info ettervært.Plomme skrev:Heisan!..Er ny her, Kunne vært moro å bli med på dette treffet.. Høres kos ut..
Hilsen moden dame
Velkommen hitPlomme skrev:Heisan!..Er ny her, Kunne vært moro å bli med på dette treffet.. Høres kos ut..
Hilsen moden dame
AJ skrev:Velkommen hitPlomme skrev:Heisan!..Er ny her, Kunne vært moro å bli med på dette treffet.. Høres kos ut..
Hilsen moden dame![]()
Du bor kanskje i området hvor treffet skal være?
Små treff som dette er en fin måte å bli kjent med folk på :-)
Spennende! Ser du er pålogget i Spania, ja :-)Plomme skrev:Jeg har bodd på Gjøvik..og er kjent i området. Kommer dit til sommeren igjen.. Om det passer med dato'n ..blir jeg ratt med..
Bor i Spania nå..