Hehe, god idé!mekkern skrev:Kansje registrere det som en ideell organisasjon som formål av "Samtaler om og for motorsykler og motorsykkelkjøring for fremming av mental helse"?
da kan vi vel også få skattefradrag for støtten?

Hehe, god idé!mekkern skrev:Kansje registrere det som en ideell organisasjon som formål av "Samtaler om og for motorsykler og motorsykkelkjøring for fremming av mental helse"?
da kan vi vel også få skattefradrag for støtten?
Æ synes ikke mc-siden "kvalifiserer" til grasrotandelen, selv om den rent formelt skulle gjøre det. Grasrotandelen burde etter min mening gå til lag og foreninger som har sitt fokus på unge i lokalmiljøet, ikke mer eller mindre feite,rike gamlinger som oss. Det finnes nok av fattige idrettslag o.l. som sliter. Vi har råd til å finansiere en såpass "lite viktig" fritidssyssel, som mc-siden tross alt e, selv.GTline skrev:Hvordan fungerer det med denne Grasrotandelen til Norsk tipping da?
Må man registrere seg på noen måte?
Jeg har ikke peilig men ser på listene med oversikt at det ligger mye rart av steder man kan støtte.
Langt i fra bare Idrettslag....alt fra kor, korps, bridgeklubber.....pluss en masse annet ikke sportslig.
Endrer gladelig grasrotandelen til MC-siden hvis det hadde vært mulig.
Var mest ment som et humoristisk innspill, dette med grasrotandelen. Svein2's innlegg minnet meg forøvrig om at jeg sjekket dette sist temaet var oppe og fant ut at MCsiden.no ikke kvalifiserer til å bli medlem i grasrotandel-ligaen. Nettopp fordi forumet bl.a. ikke er en virksomhet som er geografisk lokalt forankret, eller avgrenset, om man vil.jhn skrev:Æ synes ikke mc-siden "kvalifiserer" til grasrotandelen, selv om den rent formelt skulle gjøre det. Grasrotandelen burde etter min mening gå til lag og foreninger som har sitt fokus på unge i lokalmiljøet, ikke mer eller mindre feite,rike gamlinger som oss. Det finnes nok av fattige idrettslag o.l. som sliter. Vi har råd til å finansiere en såpass "lite viktig" fritidssyssel, som mc-siden tross alt e, selv.GTline skrev:Hvordan fungerer det med denne Grasrotandelen til Norsk tipping da?
Må man registrere seg på noen måte?
Jeg har ikke peilig men ser på listene med oversikt at det ligger mye rart av steder man kan støtte.
Langt i fra bare Idrettslag....alt fra kor, korps, bridgeklubber.....pluss en masse annet ikke sportslig.
Endrer gladelig grasrotandelen til MC-siden hvis det hadde vært mulig.
Æ donere gjerne en slant til mc-siden
"Grasrota" har vi slått fra oss.bm skrev:Dette med "grasrota" tror jeg bare vil medføre mere arbeide for admin.
Ofrer heller noen grunker via et kontonummer eller PayPal
Blir det lagt ut regnskap?AJ skrev: Skal bli spennende å følge med på dette; det innrømmer jeg uten videre... Men blir det en del penger utover driftskostnadene så lover vi at medlemmene her inne skal merke det - både her på forumet og når vi samles til turer & treff