Må man, så må man....AJ skrev: Splitter pine.... !!!

Må man, så må man....AJ skrev: Splitter pine.... !!!
Du får si ifra når du står i grøfta, så kommer jeg og drar deg opp. :=D>mekkern skrev:![]()
Vinterdekk? jada...men ikke på Hondan...
men ser etter et prosjekt slik at jeg kan gå på trynet i ei snøfonn i vinter...
men skal en tur til varmere strøk straks kjenner jeg...
Så lenge vi slipper å stille med båremekkern skrev:![]()
den er grei men ta med langt tau...pleier ikke stoppe i grøfta... :-
Ikke noe problem! Jeg kjører bare ned i grøfta og henter deg, om tauet er for kort.mekkern skrev:![]()
den er grei men ta med langt tau...pleier ikke stoppe i grøfta... :-
Jeg lar meg ikke fange så lett!mekkern skrev:ØØØY.... long time no see...trodde nesten no kvinnfolk hadde kneblet deg jeg nå...
Selvfølgelig! Den lever i beste velgående den!AJ skrev:Jasså...
Så du har denne Honda'en fortsatt, ser jeg...![]()
![]()
![]()
Jeg har også fin honda-men mangler ensånn blond...har dog i annen farge...men bør jo ikke blande farger da,blir litt leven av det..jhn skrev:En sånn blond og fin Honda skulle jo alle hatt
Ny i år den da?. Jeg kjøpte ny sykkel 28 mai i fjor, har nu gått 4400 mil.Trønderhælvettet skrev:
Selvfølgelig! Den lever i beste velgående den!![]()
Tuslet 20 K snart nå. :)
Nope! Fylte 2 år på mandag. MEn noen er nødt til å jobbe litt, innimellom alle regnskurene også, og da er det ikke alltid det er like fristende å legge avgårde over stokker og stein.Gammelgutt skrev:Ny i år den da?. Jeg kjøpte ny sykkel 28 mai i fjor, har nu gått 4400 mil.Trønderhælvettet skrev:
Selvfølgelig! Den lever i beste velgående den!![]()
Tuslet 20 K snart nå. :)
Herligt med litt svada, og fine sommer bilder :-)The-Stig skrev:Hallo folk og røvere!
Takker AJ og klisterhjernen hans som husket nicket mitt, etter votter og vintre med bortetid herfra.
Ramlet over Bimma og "Selveste" m/frue på messa i helga, og til tross for feberfantasier og hetetokter husket til og med jeg å komme sterkere tilbake.![]()
Denne mc-messa er vel den eneste jeg har vært på, der jeg IKKE har brukt penger.
(på annet enn mat)
Skulle tro jeg trenger Goldwing for å kunne bare vekta mi snart.![]()
Siden sist, har jeg investert i nytt utstyr.
Denne gang, som forrige gang, ble jeg OGSÅ singel, da jeg kjøpte ny mc.
(burde vurderes å kjøpe ny oftere)
Da jeg stort sett bare var opptatt med å få hjulene til å ikke stå rolig i fjor, ble det tatt minimalt med bilder.
Kommer tilbake med mere svada, senere!
Må ta ut fjordland fra mikro`n!