Kan vel ikke helt se sammenhengen nei...Zadnez skrev:Du er jo så opptatt av at sykkelen din skal se bøllete ut, er ikke det litt samme sak som en tattis?Bjerknez skrev:Jeg er nok forbi det stadiget hvor jeg synes dette er kult. Jeg missliker virkelig å opptre som gammeldags, men jeg synes bare tatoveringer er harry.GSXR skrev:Interesse for kroppskunst?
Kom med gode råd om pleie, legg til bilder av dine Tattoos/percinger etc,etc.
Dog kan en veldig diskre tatovering være fint på damer, men jeg mener tatoveringen bør bety noe spesielt. Altså at man ikke bare kliner på en tatovering fordi man har lyst på, eller evt. føler man ser kul ut. Jeg kjenner en som driver og tatoverer og han ser virkelig ikke ut i måneskinn. Hele kroppen er dekket av tatoveringer. Også i ansiktet etc. Rett og slett fælt å se på...
Hahahahajhn skrev:Jeg er nok mest sjømann ... men tror ikke vi har møttesLordShaft skrev:Jeg er nok mer av sistnevnte enn sjømann
Note 4
Er forsåvidt enig med deg. No har alle tattis, alt fra Homofile designere til hardcore kriminelle. Er nesten som om en er rebel vist en ikke har tattis.jhn skrev:Jeg har stort sett ingenting i mot tatoveringer, i moderate mengder ... men nå minner det om en mote på linje med slengbukser o.l
Slengbuksa var jo grei å legge i skapet, men stadig flere merker at det er litt være med tatoveringer.
Just sayin'
Føler man ser kul ut?Bjerknez skrev:Kan vel ikke helt se sammenhengen nei...Zadnez skrev:Du er jo så opptatt av at sykkelen din skal se bøllete ut, er ikke det litt samme sak som en tattis?Bjerknez skrev:Jeg er nok forbi det stadiget hvor jeg synes dette er kult. Jeg missliker virkelig å opptre som gammeldags, men jeg synes bare tatoveringer er harry.GSXR skrev:Interesse for kroppskunst?
Kom med gode råd om pleie, legg til bilder av dine Tattoos/percinger etc,etc.
Dog kan en veldig diskre tatovering være fint på damer, men jeg mener tatoveringen bør bety noe spesielt. Altså at man ikke bare kliner på en tatovering fordi man har lyst på, eller evt. føler man ser kul ut. Jeg kjenner en som driver og tatoverer og han ser virkelig ikke ut i måneskinn. Hele kroppen er dekket av tatoveringer. Også i ansiktet etc. Rett og slett fælt å se på...