Kanskje nettopp derfor vi har kalt det for Bikers Logg her inne

mortenolb skrev:[video]https://www.youtube.com/watch?v=jE5tvOVe6mQ[/video]
mortenolb skrev:[video]https://www.youtube.com/watch?v=jE5tvOVe6mQ[/video]
Helt enig her ja. Jeg er ganske sikker på at hvis ett forum som MCsiden hadde sagt nei til bloggene, så hadde de blitt borte.KevinmsR6 skrev:Om en ikke liker blogger/logger så kan en la være og lese de?? Ser ikke helt problemet :) folk gjør som dem vil og slik vil det alltid være :) tipp topp tommel opp det
Hvordan da synes du? Hva mener du det er blitt mindre av?Toalmar skrev: Synes at etter at folk begynte med blogger har det blitt mindre med andre interresante innlegg som jeg synes er synd,
men igjen man må følge tiden og det gjelder vel for oss alle.....
det var min feil. jeg skulle tatt med en sånnPetterT skrev:Ble veldig usikker nå, om jeg skal takke eller bli fornærma
Synes det er merkbart mindre innlegg om kjøp og salg, problem spørsmål rundt MC også viderekjellv skrev:Hvordan da synes du? Hva mener du det er blitt mindre av?Toalmar skrev: Synes at etter at folk begynte med blogger har det blitt mindre med andre interresante innlegg som jeg synes er synd,
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Innlegg som kjøp og salg svinger litt med årstidene, og de mest aktive her inne har vel allerede foretatt sitt kjøp dersom det skulle kjøpes noe nytt før sesongen. Samtidig er det jo på denne tiden flest MC-annonser inne på finn.no. Jeg følger litt med der siden jeg jobber som selger. Mitt barometer er Yamaha annonsene der det i dag ligger rett under 1000 annonser. Dette er 50 annonser færre enn for to uker siden. I januar var det omtrent halvparten.Toalmar skrev:Synes det er merkbart mindre innlegg om kjøp og salg, problem spørsmål rundt MC også viderekjellv skrev:Hvordan da synes du? Hva mener du det er blitt mindre av?Toalmar skrev: Synes at etter at folk begynte med blogger har det blitt mindre med andre interresante innlegg som jeg synes er synd,
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
CB9 skrev:det var min feil. jeg skulle tatt med en sånnPetterT skrev:Ble veldig usikker nå, om jeg skal takke eller bli fornærmamen jeg synes jeg var rimelig klar på at det ikke var kritikk.
Og dette kan ikke ha noe med motivasjonen til å bidra, når kverulanter og kranglefanter gjør sitt for å prege forumet tror du?PetterT skrev:Har jo fulgt med en tid på dette forumet, og det kan se ut som om de som hadde gode svar til dem som hadde et teknisk problem er forsvunnet.
Hvorfor de er forsvunnet finnes det sikkert flere svar på. Å spørre om noe teknisk her nå, er nesten bortkastet. Folk uten peiling hiver seg på med noe svada-svar, bare for at de liker å "høre sin egen stemme". Likeens med erfaringsoverføringer, de med ferskeste sertifikatet og minst erfaring er de ivrigste til å fortelle om ting de egentlig ikke har så mye erfaring med.
Sånn sett så er det like greit at de holder seg i bloggene sine
Godt poeng vim!vim skrev: Og dette kan ikke ha noe med motivasjonen til å bidra, når kverulanter og kranglefanter gjør sitt for å prege forumet tror du?
Kan bare snakke for meg selv, men jeg begynte å følge forumet fordi det er en del erfaring her inne. Nå gidder jeg knapt innom, da det stadig er mer testosteron-pissing på stolper som foregår, mer enn MC relaterte bidrag.
Solgt!CB9 skrev:er det bloggskryt du driver med eller skal du ha den sykkeln ?
tviler på det er noen enkeltbrukere som er noen fare for forumet foruten kanskje sophie elise for hun hører visst folk på, men andre folk, nei. men jeg er enig i at det er noen tråddrepere ute og går. tror jeg kan finne tre-fire tråddrepere bare i denne tråden uten at jeg skal finne på å henge ut noen med andre meninger enn meg .. det er ikke til å unngå at det blir litt kverulering og sure oppstøt når så mange ulike folk får lov å åpne kjeften men at en eller annen skulle klare å stenge forumet med en eller annen mer eller mindre gjennomtenkt tråd eller mening det tviler jeg sterkt på.kjellv skrev:vim skrev:Det finnes et lite antall "tråddrepere" her inne, medlemmer som bidrar med lite annet enn oppgulp og kverulering. De blander seg gjerne inn i seriøse diskusjoner med pisset sitt. Resultatet blir gjerne at stødige gode medlemmer med lang fartstid og solid faglig tyngde holder seg unna og lar være å kommentere.
Slike er nok en større fare for forumet enn bloggerne!
pusher fire tusen fem hundre..Jompa skrev:Ok, 2ogethalvttusen visninger er bevis på at tråden engagerer, og jeg kan være litt enig med deg i det du skrev tidligere om atCB9 skrev:over to og et halvt tusen visninger og noen sure bloggere senere står jeg på mitt. det er nok av kategorier å poste i og bloggene deres er bare fancy varianter av diverse og off topic-kategorien
enkelte ting som folk kan ha nytte av forsvinner i bloggene.
LikerCB9 skrev:tviler på det er noen enkeltbrukere som er noen fare for forumet foruten kanskje sophie elise for hun hører visst folk på, men andre folk, nei. men jeg er enig i at det er noen tråddrepere ute og går. tror jeg kan finne tre-fire tråddrepere bare i denne tråden uten at jeg skal finne på å henge ut noen med andre meninger enn meg .. det er ikke til å unngå at det blir litt kverulering og sure oppstøt når så mange ulike folk får lov å åpne kjeften men at en eller annen skulle klare å stenge forumet med en eller annen mer eller mindre gjennomtenkt tråd eller mening det tviler jeg sterkt på.kjellv skrev:vim skrev:Det finnes et lite antall "tråddrepere" her inne, medlemmer som bidrar med lite annet enn oppgulp og kverulering. De blander seg gjerne inn i seriøse diskusjoner med pisset sitt. Resultatet blir gjerne at stødige gode medlemmer med lang fartstid og solid faglig tyngde holder seg unna og lar være å kommentere.
Slike er nok en større fare for forumet enn bloggerne!
at enkelte kan finne på å droppe forumet fordi dem møter folk som meg kan nok hende, men det går begge veier ..
CB9 skrev:pusher fire tusen fem hundre..
.PetterT skrev:Folk uten peiling hiver seg på med noe svada-svar, bare for at de liker å "høre sin egen stemme".